• Aangezien ik vrijdag een gesprek heb gehad met mijn mentor en er spijt van had, had ik op hyves een WWW gezet: "Ik had het niet moeten doen."
    Krijg ik net een fokking mailtje van mijn mentor daarover.
    -cries-
    Dit is echt zo verneukt ._.

    Wat zal ik doen? Eerlijk zijn of liegen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gewoon eerlijk zijn. Ik denk dat ie je anders toch niet meer geloofd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    At first: Ik heb hetzelfde probleem als jij gehad. Ik had iets op Hyves gezet over een klasgenoot en vervolgens dikke problemen gehad. Mijn moeder is erbij gehaald en ik werd geschorst omdat ik volgens hun expres alle foto's en video's van school van Hyves te halen vergeten was. Het punt was dat ik 1 video onbewust vergeten was. De afdelingsleider geloofde me niet, ik werd een halve dag geschorst. Mijn moeder was niet zozeer boos op mij, eerder op de manier van handelen zoals de school daarmee is omgegaan. Het feit dat wij geen privacy meer hebben omdat zij op onze Hyves kijken, vertelde mijn moeder, had op haar grote impact. Op mij ook. Ik ben eens goed gaan nadenken over wat ze me vertelde, en eigenlijk is het waar.

    Hij heeft het recht niet inbreuk te maken op je privacy door je hyves regelmatig te controleren. Dat is echt.. ongelofelijk. Vandaar dat ik me heb afgemeld van alle Hyves over m'n school, alle docenten (die ik toen nog had) van m'n Hyves heb verwijderd. Mijn Hyves is nu zichtbaar voor vrienden, that's it. Dus ja.

    Maar back to the point.. Ik denk dat je gewoon eerlijk moet uitleggen dat je aan de hand van 't gesprek wat je met hem had achteraf toch een naar gevoel hebt, omdat je nu nog meer 'problemen' hebt die in je hoofd zitten. Het is je mentor. Hij kent je, hij zal het vast wel begrijpen. Veel succes.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny