• nou ehh ik vind school ecjt zo saai. zulke saaie dingen. wie vind school echt heel erg saai. geef een reactie:S


    -

    xLilian schreef:
    Laatst zei mijn biologieleraar over mij, toen mijn ouders met hem gingen praten ofzo..
    :
    'Lilian komt op school voor de gezelligheid,'
    en daar heeft hij volkomen gelijk in XD
    Ik ben inmiddels samengesmolten met het raam, want elke les kijk in naar buiten,
    de hele dag door,
    (:
    En dan zit ik een beetje te dagdromen ,
    Of me te frustreren,
    omdat ik zoo mijn tijd daar verdoe XD
    driekwart van de tijd, doe ik werkelijk niets
    dat is zoo irritant,
    Ik heb dan de neiging om rond te gaan springen,
    maar dat doe ik dan maar niet .. XD

    xx


    haha, ik ook. Heb het wel een keer gedaan met een vriendin voor de actie. Maar toen werden we er dus uitgestuurd. (Het was zeg maar tijdens een SO)


    Alis volat propriis

    Maggot schreef:
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen met mijn tijd doordeweeks, als ik geen school had, eerlijk gezegd.

    Daar ben ik het wel mee eens [;
    Mensen zeggen de hele tijd dat school zo saai is, en dat als je de kans kreeg om helemaal niet te gaan, je die zeker zou pakken, maar het zal je vies tegenvallen. Ik ga nu - om redenen die niet relevant zijn - tot aan het volgende schooljaar tijdelijk niet naar school, en ik zweer je, ik verveel me dag in dag uit, en ik zou echt willen dat ik weer naar school zou kunnen.


    all I want for christmas is a girlfriend

    op zich vind ik school wel leuk, alleen de lessen zijn saai. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    btw als ik niet naar school zou gaan zou ik wel iets doen om nog wat te leren want de hele dag msn en tmf wordt je denk ik wel zat. Ik zou ff inplannen dat ik info zoek over dngen die me boeien


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    btw als ik niet naar school zou gaan zou ik wel iets doen om nog wat te leren want de hele dag msn en tmf wordt je denk ik wel zat. Ik zou ff inplannen dat ik info zoek over dngen die me boeien

    In welk jaar zit je? Wand in de onderbouw vond ik er ook niks aan maar nu,in de 4e, is het leuker omdat je meer dingen leer wat je boeit/wat aan heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    2e O,o op het gymnasium. Het is echt dom, ik weet niet waarom ik het doe xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    2e O,o op het gymnasium. Het is echt dom, ik weet niet waarom ik het doe xD

    Dan word het nog beter. En geloof me als je positoef denk word het wel leuker,ik heb het zelf ook gedaan. Eerst had ik een hekel aan school en toen bedag ik me ik ga eens positief denken/mee doen in de les =, en het werd leuker.
    Maar ik vind het ook leuk om dingen te leren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het niet verschrikkelijk, meestal zelfs best leuk, maar niet verschrikkelijk leuk x'D
    En als ik vakantie heb ben ik eerst zo blij en dan weet ik niet meer wat ik moet doen zonder school x'D Dus ik zie het meer als tijdopvulling ^^

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 23:28 ]


    Get back motherfuckerz'

    niet saai want ik heb altijd dikke lol met vriendinnen!


    We only can learn to love, by loving.

    Ravel schreef:
    Ik vind het ook stom/saai. Ik bedoel; je kan ook thuis met je vrienden afspreken, je hoeft ze niet alleen op school te zien (:


    Tanya is de beste.

    Ik vind school erg leuk. De lessen zijn altijd interessant.


    All this dampness is damp.

    Joker schreef:
    Om bij mijn vrienden te zijn vind ik wel leuk. Ook is het gezellig met de leraren, maar zodra ze serieus les geven of je moet gaan werken vind ik school vreselijk, ook dat huis- en leerwerk.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    School is opzich wel leuk, met vrienden enzo.
    alleen de lessen zijn saai.


    Smiling but close to tears.