• Het schijnt dat je van appelazijn een snelle stofwisseling krijg, heel leuk allemaal. Ik heb het dus gekocht aangezien ik al aankom als ik naar een koekje kijk.
    Het is dus niet te zúípen, blehg. Ik ging net keihard kotsen, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En appelazijn is...? :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Neus dicht en tong droog maken voordat je het drinkt, dat helpt echt :"D


    Alis volat propriis.

    Cloudburst schreef:
    En appelazijn is...? :'D

    Vies!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Vies!

    Haha, nee ik bedoel eigenlijk; is dat een soort van medicijn of van wat wordt het gemaakt?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Vies!

    -Strike-


    Alis volat propriis.

    Cloudburst schreef:
    (...)
    Haha, nee ik bedoel eigenlijk; is dat een soort van medicijn of van wat wordt het gemaakt?

    Appelazijn is een natuurlijk product afkomstig van gegiste appels. Daardoor bevat het o.a. cholesterolverlagend pectine, vitaminen en mineralen. Het behoort tot de voedingssupplementen. Door een efficiëntere stofwisseling doet het de drang naar zoetigheid afnemen.

    Je kan in vier weken drie tot zes kilo afvallen, yay.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Appelazijn is een natuurlijk product afkomstig van gegiste appels. Daardoor bevat het o.a. cholesterolverlagend pectine, vitaminen en mineralen. Het behoort tot de voedingssupplementen. Door een efficiëntere stofwisseling doet het de drang naar zoetigheid afnemen.

    Je kan in vier weken drie tot zes kilo afvallen, yay.


    Oh, dat wil ik ook ;o


    If we had not a soul, music would have created it.

    een topic die aanzet tot afvallen mocht tog niet meer?., [a]
    -Weet dit niet zekker.,;x-
    in iedergeval. warom zou je het drinken als het vies is. je kan tog ook gewoon normaal afvallen?., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    een topic die aanzet tot afvallen mocht tog niet meer?., [a]
    -Weet dit niet zekker.,;x-
    in iedergeval. warom zou je het drinken als het vies is. je kan tog ook gewoon normaal afvallen?., [a]


    Appelazijn remt de eetlust en aangezien die bij mij gigantisch is, is appelazijn altijd handig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wat is dat?


    We only can learn to love, by loving.

    Ik vind dat lekker. ;x
    Als het dat is wat zuur smaakt, is dat dat? xd


    All this dampness is damp.

    Het werkt maar voor een korte periode. Dan is je lichaam eraan gewend en dan heb je grote kans dat het niet meer werkt :Y).

    En even een mededeling. Topics als deze zijn wel toegestaan zolang er niet opzettelijk gericht geschreven word over anderen aanzetten tot afvallen, het creëren van eetstoornissen. Appelazijn is overigens niets illegaals of vreemds. Het word gewoon in de drogisterijen verkocht als idd hulpmiddelen bij afvallen of hulpmiddel bij een tekort aan bepaalde stoffen.


    Wie du mir, so ich dir.