• Haha ik heb al 8 jaar een bff die ik van de camping ken en ze woont aan de andere kant van het land. We schreven vroeger echt heel erg veel naar elkaar alleen is dat een tijdje minder geworden omdat ze ook internet kreeg. Nu is haar MSN kapot en kan ze alleen nog Hyven dus zijn we sinds september weer heel veel aan het schrijven en ik vind het echt super leuk! :3

    Nu heb ik van de week al 3 brieven van haar gekregen! Maandag kreeg ik een hele lange brief van 4 a4tjes lang, woensdag kreeg ik een envelop met een klein briefje en allemaal foto's die ze vergeten was erbij te sturen en net 5 minuten geleden kreeg ik een enorme envelop van haar door de brievenbus waarop vet groot stond: "Fanmail" dus ik meteen open maken zie ik heel groot Valerius staan dus ik haal dat papier eruit is het gewoon een poster van Valerius uit de Girlz! met een kaartje erbij waarop stond dat ze deze nog tegengekomen was en ze wist dat ik helemaal weg van ze ben dus had ze hem speciaal voor me opgestuurd! =DDDD

    Ik hou van dat kind en van haar fanmail! x'D


    dream, dare, fly!

    Ah, dat is echt heel lief van 'r!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt vet lief!
    Haha, ik had ook veel vakantievriendinnen.
    Maar ik heb nu geen contact meer.
    Best jammer Ö.
    Wel knap dat jullie nog zo goed vriendinnen zijn Ö!
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Awh, wat lief! : )


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat lief ! ;D Echt leuk dat je na zoveel jaar nog steeds vriendinnen bent ^^


    -

    Labyrinth schreef:
    Dat is echt vet lief!
    Haha, ik had ook veel vakantievriendinnen.
    Maar ik heb nu geen contact meer.
    Best jammer Ö.
    Wel knap dat jullie nog zo goed vriendinnen zijn Ö!
    'xo


    Jaa ik ben ook vet blij dat ik nog zo goed bevriend met haar ben ze is echt één van mijn bff's en ik zie haar vaak maar 1 dag per jaar (als wij een dag bij hun op bezoek gaan naar dezelfde camping als toen want hun gaan daar nog elk jaar heen en wij gaan nu elk jaar naar het buitenland of andere campings) :3


    dream, dare, fly!

    Heroic schreef:
    Ah, dat is echt heel lief van 'r!


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is echt lieef :3


    All this dampness is damp.

    Aprella schreef:
    Awh, wat lief! : )

    Heroic schreef:
    Ah, dat is echt heel lief van 'r!


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is echt super lief!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.