• Daar kan ik dus echt niet tegen.
    Een stelletje hangjongeren in een hoek, terwijl je de hoek om komt lopen met een vriendin van je en zit te praten over koetjes en kalfjes en dat ze je per se eerst een meisje noemen, dan chick of lekkerding, en als je daarop niet antwoord een hoer.
    Als ik een pistool binnen handbereik had ik ze geschoten als een pimp en waren zij m'n hoertjes.
    Wie heeft dit ooit wel eens meegemaakt?


    I've got your back like a bra strap.

    Ik reageer er nooit op :'D


    -

    Nog niet gehad
    Stiekem vind ik dat best wel grappig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat heb ik ook altijd.
    En dat ze - als ik daaraan geen aandacht besteed - dan gewoon het initiatief nemen om aan m'n kont te zitten. Zwaar irritant. Oké, het zijn goede vrienden van me die het doen en ze bedoelen er niets mee, maar ze doen het heel vaak en het wordt irritant.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee, dat heb ik nooit, want mensen durven dat niet bij mij, ik sta bekend om mijn losse handjes in gevallen dat mensen mij irriteren :]


    Alis volat propriis.

    musicjunkie schreef:
    (...)

    ik? =/

    Ja, wie zou ik anders moeten bedoelen?


    your eyes are like stars in the night.

    BROWSEBEAT schreef:
    Ik.
    en het is inderdaad irritant x.x


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Bij mij op school zitten ook van die jongens. Dan wachten ze tot het zevende uur. Dus als je eerder uit bent; "Heey chickiee!," als je niet reageert gaan ze fluiten en je ass beoordelen.__. en die zitten dus ook bij mij op school, dus als ik door de gangen loop hoor ik dat dus ook...

    Zó irritant man.


    .

    Genius schreef:
    Ik reageer er nooit op :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Nee nog nooit,maar ik heb mijn muziek ook altijd hard opstaan dus ik hoor niks..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik. HAAT. dat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat ken ik ja --'
    Een keer liep ik met me zus langs de weg, roept opeens zo'n jongen uit de auto: "HEE HOER!"
    Ik liep gewoon door.

    Ik had ergens zo'n goede reactie daarvoor gelezen... maar weet niet meer waar... iets met: dan moet je reageren met: "Ja je zou wel willen dat ik je hoer was hè?

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 19:44 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Happens all the time :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik werd laatst een All-Star Hoertje genoemt omdat ik geen sigaret wou geven aan een gast die ik niet eens kende ;O
    Oke ik kende de jongen bij wie hij liep maar So wat ><''
    Ik vind het zo dooloos om dan meteen iemand hoer te noemen.
    Als ik geen sigaret wil geven betekend dat tog niet dat ik met geld veriden aan sex met vreemde mannen o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Soldier schreef:
    Stiekem doe ik dat altijd met het meisje die ik haat.
    Ik dan zo; 'Héé schat!'
    Geen reactie
    'Héé schoonheid'
    Geen reactie
    'Héé hoer!'
    Zij dan zo; 'Wat?!'
    'Voel je je aangesproken?' :3


    hahaha vet grappig


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Tegen mij zeggen zeggen ze wel eens hey meisje, kom eens hier. Vet irritant. Ik zeg dan altijd: Meisje heeft een naam. Maar ik ben nog nooit hoer genoemd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.