• Nope, ik heb geen new haircut, ik zoek er één ;3 en niet steeds hetzelfde als altijd, maar echt eens iets anders ;3
    Mijn haar ziet er btw nu zo uit en voor een beter foto van mij ~ gezicht en zo :') ~ moet je maar op vorige klikken ;3
    Dus iemand enig idee wat er goed zou staan?

    Knip het zoals mij wil iedereen toch? -not-
    haha sorry ik weet niets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Knip het zoals mij wil iedereen toch? -not-
    haha sorry ik weet niets.

    Ja Renée, dan ben ik jou copycat (nerd)

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Over het algemeen knippen mannen juist beter :')
    Maar is dat Sierra Kusterbeck neuzen in jou fotoboek is toch handig
    trouwens, jij wil dat; dan ga ik toch niet hetzelfde nemen zeker _O_

    Neee, dat is niet Sierra Kusterbeck. :Y)
    Haha, wut, het gaat toch niet op dat van mij lijken dan, jij kent kapers en hun 'eigen draai eraan geven' nog niet zeker? ;D

    Gaskarther schreef:
    (...)
    Neee, dat is niet Sierra Kusterbeck. :Y)
    Haha, wut, het gaat toch niet op dat van mij lijken dan, jij kent kapers en hun 'eigen draai eraan geven' nog niet zeker? ;D

    Oh? Ik dacht dat omdat jij altijd zei dat je jou haar zo wou laten knippen ;x
    idk :') tuurlijk ken ik dat wel (cat)

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 18:56 ]

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Oh? Ik dacht dat omdat jij altijd zei dat je jou haar zo wou laten knippen ;x
    idk :') 't zou toch kunnen :')

    Ja, maar i changed my mind. (nerd) ja, het zou kunnen (nerd) haha

    Goed, nu zit ik nog steeds zonder bruikbaar materiaal. (nerd)

    Scrubs schreef:
    Rechte pony.
    Pony met laagjes.
    Pony met laagjes. ;'D

    Ik zou dat van die laatste foto nemen. ;p


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Ik zou dat van die laatste foto nemen. ;p

    Het probleem is dat ik echt krullend haar + dik haar heb en dat ik zulke kapseltjes, waar mensen met heel licht en stijl haar opstaan, toch niet kan hebben. Ik kan elke dag zitten stijlen, maar dan nog lijkt het er amper op + dat is slecht voor mijn haar :')

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik echt krullend haar + dik haar heb en dat ik zulke kapseltjes, waar mensen met heel licht en stijl haar opstaan, toch niet kan hebben. Ik kan elke dag zitten stijlen, maar dan nog lijkt het er amper op + dat is slecht voor mijn haar :')


    Zoiets dan? ;o


    Smiling but close to tears.

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Ja Renée, dan ben ik jou copycat (nerd)

    Jaa stoer toch! (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik echt krullend haar + dik haar heb en dat ik zulke kapseltjes, waar mensen met heel licht en stijl haar opstaan, toch niet kan hebben. Ik kan elke dag zitten stijlen, maar dan nog lijkt het er amper op + dat is slecht voor mijn haar :')

    Pff ik heb ook dik en krullend haar en stijl het elke dag. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa stoer toch! (nerd)

    Dan trek ik er meteen een foto van dat iedereen kan zien dat ik, alleen ik, jou copycat ben (cat)

    Gaskarther schreef:
    (...)
    Nee dat lag aan mijn kapper. (nerd) haha, ik wil niet dat die vent nog aan mijn haar komt. (nerd)
    Mss dit; pompomm
    Zo wil ik mijn haren laten knippen ;3


    Hey, dat is dat kind van We Are In The Crowd ofzo (nerd)

    maar ik zou het niet weten, ben zelf eigenlijk ook op zoek :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Soldier schreef:
    Een schuine pony en laagjes. De laagjes wel niet te kort. ;3


    jaah dat is stoer;d


    C'est La Vie<3

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Dan trek ik er meteen een foto van dat iedereen kan zien dat ik, alleen ik, jou copycat ben (cat)

    Ja! dat is zó stoer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.