Nope, ik heb geen new haircut, ik zoek er één en niet steeds hetzelfde als altijd, maar echt eens iets anders
Mijn haar ziet er btw nu zo uit en voor een beter foto van mij ~ gezicht en zo :') ~ moet je maar op vorige klikken
Dus iemand enig idee wat er goed zou staan?
Clairvoyance schreef:
(...)
Over het algemeen knippen mannen juist beter :')
Maar is dat Sierra Kusterbeck neuzen in jou fotoboek is toch handig
trouwens, jij wil dat; dan ga ik toch niet hetzelfde nemen zeker
Neee, dat is niet Sierra Kusterbeck.
Haha, wut, het gaat toch niet op dat van mij lijken dan, jij kent kapers en hun 'eigen draai eraan geven' nog niet zeker?
Gaskarther schreef:
(...)
Neee, dat is niet Sierra Kusterbeck.
Haha, wut, het gaat toch niet op dat van mij lijken dan, jij kent kapers en hun 'eigen draai eraan geven' nog niet zeker?
Oh? Ik dacht dat omdat jij altijd zei dat je jou haar zo wou laten knippen ;x
idk :') tuurlijk ken ik dat wel
Imperfect schreef:
(...) Ik zou dat van die laatste foto nemen. ;p
Het probleem is dat ik echt krullend haar + dik haar heb en dat ik zulke kapseltjes, waar mensen met heel licht en stijl haar opstaan, toch niet kan hebben. Ik kan elke dag zitten stijlen, maar dan nog lijkt het er amper op + dat is slecht voor mijn haar :')
Clairvoyance schreef:
(...)
Het probleem is dat ik echt krullend haar + dik haar heb en dat ik zulke kapseltjes, waar mensen met heel licht en stijl haar opstaan, toch niet kan hebben. Ik kan elke dag zitten stijlen, maar dan nog lijkt het er amper op + dat is slecht voor mijn haar :')
Clairvoyance schreef:
(...)
Pff ik heb ook dik en krullend haar en stijl het elke dag.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Gaskarther schreef:
(...)
Nee dat lag aan mijn kapper. haha, ik wil niet dat die vent nog aan mijn haar komt.
Mss dit; pompomm
Zo wil ik mijn haren laten knippen
Hey, dat is dat kind van We Are In The Crowd ofzo
maar ik zou het niet weten, ben zelf eigenlijk ook op zoek
There are several things that I have been doing wrong.