• Nope, ik heb geen new haircut, ik zoek er één ;3 en niet steeds hetzelfde als altijd, maar echt eens iets anders ;3
    Mijn haar ziet er btw nu zo uit en voor een beter foto van mij ~ gezicht en zo :') ~ moet je maar op vorige klikken ;3
    Dus iemand enig idee wat er goed zou staan?

    Ik vind jou haar net zo wel leuk. Ik zou het laten groeien, hihi.


    Tanya is de beste.

    Eh, laten groeien?
    Rechte pony nemen, en misschien laagjes?:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik ben sowieso van plan om het te laten groeien ;3 maar ik heb het al ongeveer 3 jaar of zo zoals dat ~ behalve dan dat het soms wat korter was :')

    gewoon een beetje bij knippen en highlights erin doen [ow spel ik dat wel goed?!]


    C'est La Vie<3

    Ik denk in laagjes en iets korter tot ongeveer de helft van je nek en een rechte of schuine pony.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Een schuine pony en laagjes. De laagjes wel niet te kort. ;3


    All this dampness is damp.

    Maar ik zoek eigenlijk echt voorbeelden ;x die ik dan kan meedoen naar de kapper :') echt afbeeldingen.

    Soldier schreef:
    Een schuine pony en laagjes. De laagjes wel niet te kort. ;3

    Kijk eens op de site van je kapper zelf? (nerd) als ze die hebben. Daar staan soms ook leuke kapsels op. (nerd)
    Heb ik een keer gedaaan, en ik argh, ik wil er niet meer aan denken. Ik leek op een jongeeuh.

    Gaskarther schreef:
    Kijk eens op de site van je kapper zelf? (nerd) als ze die hebben. Daar staan soms ook leuke kapsels op. (nerd)
    Heb ik een keer gedaaan, en ik argh, ik wil er niet meer aan denken. Ik leek op een jongeeuh.

    Dan raad je mij aan om op de site te kijken? wil je dat ik er ook ga uitzien als een jongen of zo? Tazz, dat is niet netjes van jou! (cat)

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Dan raad je mij aan om op de site te kijken? wil je dat ik er ook ga uitzien als een jongen of zo? Tazz, dat is niet netjes van jou! (cat)

    Nee dat lag aan mijn kapper. (nerd) haha, ik wil niet dat die vent nog aan mijn haar komt. (nerd)
    Mss dit; pompomm
    Zo wil ik mijn haren laten knippen ;3

    Gewoon doen wat jij leuk vindt


    hyper

    Gaskarther schreef:
    (...)
    Nee dat lag aan mijn kapper. (nerd) haha, ik wil niet dat die vent nog aan mijn haar komt. (nerd)
    Mss dit; pompomm
    Zo wil ik mijn haren laten knippen ;3

    Over het algemeen knippen mannen juist beter :')
    Maar is dat Sierra Kusterbeck neuzen in jou fotoboek is toch handig
    trouwens, jij wil dat; dan ga ik toch niet hetzelfde nemen zeker _O_

    rikkimango schreef:
    Gewoon doen wat jij leuk vindt

    Ik weet niets en daarom vraag ik het, haha :')