• Na hoeveel jaar je van akoestische gitaar je naar elektrische mag gaan? Een vriendin van me zei dat het vier jaar duurt, maar ZO lang kan het toch niet duren? En dan heb ik het over als je echt lessen gaat volgen.

    Dat weet ik niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    MakeAWave schreef:
    Dat weet ik niet


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    MakeAWave schreef:
    Dat weet ik niet


    hyper

    3-4 jaar.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 14:21 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    3 jaar.


    een vriend van me mocht na 2,5 jaar al over.


    Live life like a raver.

    TheJokerxx schreef:
    (...)

    een vriend van me mocht na 2,5 jaar al over.

    Ik heb het gewijzigd. Het kan ook 4 jaar zijn. Maar dat hangt er echt vanaf hoe je vooruitkomt met spelen en hoeveel lessen je per week neemt. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb een jongen uit mijn klas die zit nu 1 jaar op les en die heeft gewoon beide.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Je kan toch altijd gewoon overstappen om electrische gitaar? Een vriendin van me heeft het daar gewoon op geleert...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb gitaar leren spelen op een electrische gitaar.. Nu heb ik het beide, want sommige nummer klinken op een akoestische gitaar gewoon veel mooier :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    iemand die ik ken na 2 jaar


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    MakeAWave schreef:
    Dat weet ik niet

    Je kan op een elektrische gitaar spelen van het moment dat je akkoorden kan. Zo'n gitaar is hetzelfde als een akoestische gitaar, alleen klinkt die anders. :')

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 15:10 ]


    Only losers can act the way you do

    Volgensmij kan je in één keer met electrisch beginnen hoor, als je er gevoel voor hebt..


    Alis volat propriis.

    Je hoeft helemaal geen akoustische gitaar te spelen wil je elektrische spelen :')
    Dat is allemaal maar gezeik ik ben meteen naar elektrisch gegaan en heb nooit op een akoustische gespeelt (:


    dream, dare, fly!