• Ik ben zooo wanhopig. Dus, het zit zo: Ik en mijn bff hadden een discussie, en plots werd ze helemaal boos op me. Ze zei tegen mij dat ze mijn crush drugs zag nemen. En ik was dus ook helemaal in paniek. Ik maakte me zorgen. Maar ik wist niet dat mijn bff dat sarcastisch bedoelde, dus toen zei ze plots tegen me 'Zie je! Ik moet weer liegen om jou blij te maken!' En ik snapte dus niet wat ze bedoelde, dus ik vroeg haar wat ze ermee bedoelde. 'Het kan je alleen schelen wat er met Alex(=mijn crush) gaat! Ik ga het hem vertellen!' Ik was helemaal in paniek en smeekte om vergiffenis, ook al wist ik niet wat ik überhaupt fout had gedaan. En toen zei ze 'Je praat altijd maar over Alex! Alex dit, Alex dat, ik ben het zat!' En toen was de bom gebarsten. Wat moest ik wel niet zeggen als ze steeds maar door begon te ratelen als haar crush haar aankijkt en dan gaat ze helemaal hyperventileren. Ik ben nooit zo ver gekomen dat ik haar zou verraden. Zo voelt het dus, ik voel me verraden. Ze heeft Alex vertelt dat ik op hem ben, en Alex is helemaal geschrokken en hij ontwijkt me nu. Begrijpelijk, want bij het nieuwtje dat ik gek op hem was, schrikt inderdaad af. Nu voel ik me dus zo kut! (sorry voor de taal) Ik heb mijn bff vergeven want ze had er spijt van. En toen ging ik "inbreken" op haar netlog. (Om een lief berichtje op haar netlog te droppen) En toen zag ik bij haar berichten staan dat ze het Alex eerder heeft vertelt dat hij iemand gek maakte! Maar dan zonder mijn naam te noemen. Ik kon haar wel slaan. Ik heb nooit haar crush vertelt dat ze op hem is. Dit is al de 2e keer dat ze zo met me heeft gespeeld! Want ze heeft zich eens als een jongen op netlog voorgedaan, en ik dacht dat een jongen me eindelijk leuk vond! Bleek het allemaal nep te zijn. Boem. Droomjongen weg. Ik voel me echt vreselijk. Want ik ben nu al 2 keer de jongen van, zegmaar, mijn leven kwijt geraakt. Ik was echt verliefd op de verzonnen jongen en Alex. Ik heb haar nooit zoiets aangedaan. Ik voel me nu zo rot.. Ze heeft écht met mijn gevoelens gespeeld. En nu ben ik ten einde raad.

    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    - Stel ik me gewoon aan?


    All this dampness is damp.

    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    Negeren die handel wat zij met jouw heeft gedaan kun je gewoon niet zo maar vergeten en vergeven!
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    Naja, da's een moeilijke vraag natuurlijk zal het moeilijk zijn hem zo maar te vergeten maar stel je open voor andere jonges en ga er ook opzoek naar.
    - Stel ik me gewoon aan?
    Tuurlijk niet! Dit moet zeker verschrikkelijk erg voor je zijn ..


    I found myself in Wonderland.

    - Gewoon vragen wáárom ze het heeft vertelt, als het geen goede reden is zou ik tegen haar crush zeggen dat ze op hem is? maar dat zou ik doen.
    - Ga met hem praten?
    - Nee, totaal niet. ;o

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 12:05 ]


    Smiling but close to tears.

    -Juist niét tegen haar crush vertellen dat zij op hem is, want dan ben je geen haar beter dan zij. Dus ik zou gewoon zeggen dat jullie niet langer bff zijn.
    -Vraag waarom hij je ontwijkt. Hij heeft daar geen reden voor.
    -Nee je stelt je niet aan, het is gewoon een rot situatie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    Praat met haar, zeg dat je het écht slecht vind van haar, zoiets doe je niet. Zelfs al heb je het haar al vergeven nu. Een bff doet zoiets niet, dan ben je toch geen échte bff als je dat zomaar doorlult?!
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    Zoals iedereen zegt, vraag waarom hij je ontwijkt.
    - Stel ik me gewoon aan?
    Je stelt je helemaal niet aan!

    Nee.
    Ga naar Alex toe en praat met hem. Echt, gewoon DOEN! En zeg dat je je ervoor schaamt dat hij het zo te horen heeft gekregen en bied je excuses aan. & vraag waarom hij je ontwijkt. :^)
    En praat eens heel erg goed met je bf. Ze is toch niet voor niets jouw bf? Vraag haar waarom ze zich zo gedraagt en vraag wat ze zich zo aan stoort bij je.
    Ik denk dat ze zich gewoon alleen voelt, omdat je de hele tijd alleen maar aan Alex denkt en ze is bang dat ze je aan hem zal kwijtraken ofzo. Dat had ik ook en ik had haar ook kwijtgeraakt. ;s

    Veel sterkte. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Giggle schreef:
    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    Negeren die handel wat zij met jouw heeft gedaan kun je gewoon niet zo maar vergeten en vergeven!
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    Naja, da's een moeilijke vraag natuurlijk zal het moeilijk zijn hem zo maar te vergeten maar stel je open voor andere jonges en ga er ook opzoek naar.
    - Stel ik me gewoon aan?
    Tuurlijk niet! Dit moet zeker verschrikkelijk erg voor je zijn ..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    - Wat moet ik nu doen met mijn bff? Ik zou terugdoen wat zij deed, aan haar rush vertellen dat ze op hem is. ;x
    - Moet ik Alex nu beter vergeten? Misschien moet je eens met hem gaan praten ?
    - Stel ik me gewoon aan? Nee, je vriendin is gewoon geen echte vriendin.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 14:10 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Diffuse schreef:
    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    Praat met haar, zeg dat je het écht slecht vind van haar, zoiets doe je niet. Zelfs al heb je het haar al vergeven nu. Een bff doet zoiets niet, dan ben je toch geen échte bff als je dat zomaar doorlult?!
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    Zoals iedereen zegt, vraag waarom hij je ontwijkt.
    - Stel ik me gewoon aan?
    Je stelt je helemaal niet aan!

    - Negeren alles wat ze jouw aan heeft gedaan
    - met hem praten
    - nee dit zou ik ook heel erg vinden


    hyper

    Echt bedankt! Dit helpt me echt!


    All this dampness is damp.

    - Wat moet ik nu doen met mijn bff?
    Tja, als ze dit al vaker heeft gedaan moet je misschien de vriendschap verbreken of goed met haar praten waarom ze dit heeft gedaan. En stel dat je het echt smerig wil spelen moet je haar crush vertellen dat ze van hem houd maar dat raad ik af.
    - Moet ik Alex nu beter vergeten?
    Nee, Je zou aan hem moeten vragen waarom hij je negeerd.
    - Stel ik me gewoon aan?
    Nee zeker niet, ik kan begrijpen dat je nu in een moeilijke twee strijd zit tussen het vergeven van je vriendin en het zeg maar dumpen van je vriendin.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Flawless schreef:
    (...)


    We only can learn to love, by loving.

    Ik vind het heel erg lullig voor je, maar ze is gewoon jaloers. Ik zou der gewoon vragen wat der probleem is. Als iemand mij zoiets kuts aan zou doen zou ik niet hoeven nadenken over of ik de vriendschap op het spel zou zetten met zo'n gesprek. Dat zou het me dan wel waard zijn, als ik maar antwoord kreeg.

    Ik zeg niet dat je het ook zo op die manier aanmoet pakken, maar dat is wat ik zou doen.

    Ik vind het heel erg vervelend voor je (flower).


    Wie du mir, so ich dir.