• Ik had laatst een topic geopend over een vriendin, we noemen haar even Eva. In dat topic stond dat ze was opgenomen in een kliniek door anorexia en depressie. Het ging de laatste tijd weer beter met haar en ze mocht ook naar huis en ze is van de gesloten afdeling naar de open afdeling gegaan, sinds maandag.
    Maar vandaag heeft ze een enorme terugval gehad, ze heeft een zelfmoordpoging gedaan. Ze is nu weer overgeplaatst naar gesloten en ze moet daar in ieder geval vannacht blijven. De kans is groot dat ze in de weekenden daar moet blijven en ook weer een tijd op de gesloten afdeling blijft. Ik had haar vandaag via de telefoon gesproken en ze vertelde dat als ze de kans kreeg ze weer een poging zou gaan doen, dus ik maak me echt zorgen. In die kliniek is nu wel alles weggehaald waarmee ze zelfmoord zou kunnen plegen, maar ze kan altijd oplossingen bedenken.

    Ik kan wel janken op het moment, vooral omdat het de laatste tijd goed met haar ging. Ik ben nu iedere minuut bang dat ze een manier heeft gevonden om er een eind aan te maken..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Joselyne schreef:
    Jezus wat erg... Ik hoop voor je dat het goed komt met haar. Sterkte

    (flower)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Veel sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Clockwise schreef:
    Het spijt me echt voor je. Ik wou dat ik iets kon doen..
    Sterkte (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aprella schreef:
    Oh mijn God, wat vreselijk.. Veel sterkte! <3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bedankt allemaal,

    Ik heb haar net een smsje gestuurd en ze moet blijven..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Siren schreef:
    Wat erg...
    Ik kan niet veel zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh my..
    Jezuz, ik zou echt haar vertellen hoe veel je om haar geeft, en hoeveel pijn ze je daar mee zou doen.
    Echt heeeel veeels terkte meis<33


    Beautiful people, are people who smile.

    Clockwise schreef:
    Het spijt me echt voor je. Ik wou dat ik iets kon doen..
    Sterkte (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ómgg.
    STERKTEEEEE <"33

    Heel veel sterkte <3.

    Siren schreef:
    Wat erg...
    Ik kan niet veel zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval.


    Tanya is de beste.

    ik hoop dat het goedkomt met haar. niemand moet zo aan zijn einde komen, veel sterkte


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Siren schreef:
    Wat erg...
    Ik kan niet veel zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval.


    your eyes are like stars in the night.

    Mm ze moet vooral eten en voldoende. Normaal in zo'n instellingen komt er toch eten voor hun neus te staan dat echt op MOET!? Wel als ze terug normaal begint te eten moet het normaal beteren omdat anorexia er juist voor zorgt dat men zelfmoordneigingen krijgt + als ze zo verder doet zal ze haar ook niet meer 'mooi' vinden als ze in de spiegel kijkt want anorexia zorgt voor geel uitslaan,vuile nagels, meer beharing omdat het lichaam vlugger koud heeft,haaruitval,kringen onder de ogen ,...
    mss moet ze gaan prtn daar met een psychologe? Die kunnen haar mss helpen met bepaalde lijstjes op te stellen van: hoe sta ik tegenover m'n lichaam? Hoe sta ik tegenover de socialiteit(=scherm ik me af van de mense of niet?;..) hopelijk wordt ze snel beter(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jezus, allereerst veel sterkte!<3
    Als ik iets voor je kan doen, eis ik dat je het zegt!
    (flower)


    everything, in time