• Ik heb sinds vrijdag eigenlijk last van mijn rug, het valt opzich wel mee en ik weet ook hoe het komt. Ik heb een lichte kromming in mijn rug, scoliose.

    Maar, goed. Iemand een goed idee om rugpijn te verzachten?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Massage, niets dat beter werkt dan dat


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    een bad, zacht bed.
    Ik heb ook last van mijn rug, maar bij mij is het zo erg dat ik er fysiotherapie voor heb :X maar vooral rust helpt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vraag iemand om een massage en hou daarna je spieren goed warm. Je kunt ook een speciaal kussen of matras overwegen of eventueel in fysiotherapie gaan. Succes, rugpijn sucks!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ibuprofen ?


    Life is hard and then we die

    Immortal schreef:
    een bad, zacht bed.
    Ik heb ook last van mijn rug, maar bij mij is het zo erg dat ik er fysiotherapie voor heb :X maar vooral rust helpt.


    Daar ben ik ook geweest, twee of drie jaar terug. Het werkte wel, maar eigenlijk heb ik er geen zin in, ik heb het al heel druk. En het voelt ook niet echt prettig als je rug recht geduwt wordt.. ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Voor 5 euro geef ik een massage (nerd) Haha grapje. Ga eens naar de dokter en kijk of je pijnstillers kan krijgen als het echt heel erg word. Vaak krijgen mensen met scoliose paracetamol met Codeine voorgeschreven.


    Your make-up is terrible

    Joselyne schreef:
    Massage, niets dat beter werkt dan dat


    Tanya is de beste.

    Pak een zetpil? XD
    -sorry flauw-


    -

    MakeBelieve schreef:
    Pak een zetpil? XD
    -sorry flauw-

    Hahaha dat dacht ik dus ook al :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.