• Eten ;D
    En dan kunnen we praten over wat we 's avonds eten, hoe je iets moet bereiden, over lievelingseten, of over eten dat je gewoon van je leven niet wilt proeven of wel wilt proeven.
    Cool he? (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja cool, maar nutteloos.x;

    -Gha, gemenemarleen!-


    everything, in time

    Ja ik ben voor,alleen maak er dan eten en drinken van^^,lijkt me handiger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, leuk, maar niet erg nodig denk ik. Zoveel topics zullen daar niet komen en die topics kunnen ook prima in het stamcafé.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben voor :')

    Maar dan moet het niet ineens een dieetforum worden of zo, niet dat ik daar iets tegen heb. Maar sommigen hebben gewoon geen dieet nodig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dan krijg ik honger.(cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Desolate schreef:
    Ja cool, maar nutteloos.x;

    -Gha, gemenemarleen!-


    when words fail, music speaks.

    Alysse schreef:
    Dan krijg ik honger.(cat)


    Ja indd.


    Your make-up is terrible

    Hap schreef:
    Haha, leuk, maar niet erg nodig denk ik. Zoveel topics zullen daar niet komen en die topics kunnen ook prima in het stamcafé.

    Maar ik heb nog nooit iemand iets over eten zien posten in het stamcafe. Daarbij, als er zo'n subforum is, dan moedigt het mensen juist aan om iets over eten te posten. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Desolate schreef:
    Ja cool, maar nutteloos.x;

    -Gha, gemenemarleen!-

    Ik hou nog steeds vol. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Maar ik heb nog nooit iemand iets over eten zien posten in het stamcafe. Daarbij, als er zo'n subforum is, dan moedigt het mensen juist aan om iets over eten te posten. :^)


    Neeneeneeneenee
    Weet je wel niet hoe hongerig ik daarvan ga worden?

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 22:04 ]


    Your make-up is terrible

    >=D Vetgaaf


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Neeneeneeneenee
    Weet je wel niet hoe hongerig ik daarvan ga worden?

    Maar als er daar tips zijn om lekker eten te maken, dan kan je die gebruiken om je honger te stillen. (cat)
    Geniaal, hea.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Maar als er daar tips zijn om lekker eten te maken, dan kan je die gebruiken om je honger te stillen. (cat)
    Geniaal, hea.


    Neeee, want het is niet de bedoeling dat ik ga eten, en helemaal al niet dat ik daarvoor opsta.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Neeee, want het is niet de bedoeling dat ik ga eten, en helemaal al niet dat ik daarvoor opsta.

    Luiheid overheerst. =|


    Where there is a sea there are pirates...

    Lijkt me wel handig eigenlijk. Maar ik ga daar indd ook hongerig van worden, haha :'D