• Een kind dat alles wat ze wil aan dr ouders gaat zitten vragen. Dan als ze het bij dr moeder niet voor elkaar krijgt, dat ze naar dr pa gaat om het voor elkaar te krijgen. Ze alles zowat mag en dan als anderen het niet kunnen krijgen, dat ze dan de hele tijd gaat zeuren totdat die het ook krijgen. Als mensen het niet zo breed hebben dan dat zij het heeft, dan moet ze dat accepteren. Maar blijkbaar kan ze dat niet. Ik kan daar zo boos over worden omdat ze door blijft zeuren tot je echt gek ervan word. Later dan zeggen dat het aan de ander lag dat het contact weg is. Altijd alles op de ander afschuiven, terwijl het hun eigen fout is.

    Echt daar kan ik gewoon niet tegen >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik ook niet, gelukkig ken ik zo geen mensen. (=


    None but ourselves can free our minds.

    Dat ze het voor haar zelf doet, snap ik wel. Ik doe het soms ook, ghaha. Bijvoorbeeld met het concert van Tokio Hotel in Parijs heb ik dat ook gedaan. Maar dat ze het bij andere mensen doet, snap ik niet echt.


    Tanya is de beste.

    Gewoon negeren,die zijn het niet waart


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, ik ook niet.
    Ik kan gewoon niet tegen de hele verwende bevolking, hahaha.
    Maar zie het zo: Ze is HEEL ERG afhankelijk van haar ouders, dus ze zal nooit van haar leven iets zelf voortbrengen, omdat ze nu eenmaal nooit heeft geleerd hoe ze dat moet doen.
    En jij wel, dus daar moet je trots op zijn en geen aandacht schenken aan zielige gevallen. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    Nee, ik ook niet.
    Ik kan gewoon niet tegen de hele verwende bevolking, hahaha.
    Maar zie het zo: Ze is HEEL ERG afhankelijk van haar ouders, dus ze zal nooit van haar leven iets zelf voortbrengen, omdat ze nu eenmaal nooit heeft geleerd hoe ze dat moet doen.
    En jij wel, dus daar moet je trots op zijn en geen aandacht schenken aan zielige gevallen. :Y)


    Mijn moeder denkt precies hetzelfde als jij ^^ En ik ben het met haar eens. Kijk zij kan gitaren, bassen en al dat soort spul zo van dr ouders krijgen. Ik moet overleggen en ervoor sparen. [: Vind ik nog veel beter eigenlijk.


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Mijn moeder denkt precies hetzelfde als jij ^^ En ik ben het met haar eens. Kijk zij kan gitaren, bassen en al dat soort spul zo van dr ouders krijgen. Ik moet overleggen en ervoor sparen. [: Vind ik nog veel beter eigenlijk.

    Ja, dat is veel volwassener. :^)
    Tegenwoordig is het gewoonweg belachelijk als je niet werkt voor iets wat je wilt krijgen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Aarghh ><'
    Kan ik nie tegen


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kijk, dat je verwend bent, daar kun je in feite niks aan doen. Het ene gezin leeft van de uitkering en de kinderbijslag, de ander leeft van de tonnen die per maand op de rekening staan. De een leeft dus van armoede, het andere gezin van rijkdom. Maar dat diegene zich zo gedragen, is niet altijd zo bedoeld. Ze zijn het gewoon gewend om alles te krijgen en dus kijken ze er heel raar tegenaan als dat bij een ander niet zo is. Dus dat ze zich zo gedragen is in sommige gevallen onbewust/niet negatief bedoeld.

    Er zíjn wel jongeren die zich enorm verwend gedragen, maar ook zo behandeld willen worden. Daarover hou ik dezelfde mening: Dat je thuis tot over je oren verwend wordt, oké, maar je moet niet verwachten dat ik je zo ga behandelen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze heeft me op mijn hoogste account hier, nja mijn eerste account dan al bedreigd dat ik dood moest! Een anderhalf week ervoor ofzo heeft ze me lastig gevallen met een shotgun van 9mm door dr kop. Het is in feite gewoon naar de mods gestuurd. Dat heeft btw iemand anders op mijn account gedaan, het doorsturen.
    Maar dan echt zo verwend doen om dat te gaan zeggen? Zo wil je juist aandacht.
    Ook zit ze wel eens nja een aantal keer op dit account te kijken. En ergens in een andere topic gaat ze zo zeggen: Tss Idee van Gabri pfffff die zijn toch heel erg stom..
    Maar ze had net een maand of anderhalf een mopshondje gekregen, vraagt ze aan dr ma een Basgitaar van over de 1000 euro. Zegt dr ma nee, dan zegt ze vrolijk. "Oh ik mag hem van mama niet, dan ga ik wel aan papa vragen, want die doet dat toch wel voor mij :Y)." Daarom heb ik de vriendschap opgebroken, maar zij denkt dus wat anders...
    Ze ging ook voor mijn moeder spelen >.< Door te gaan bepalen welke muziek ik wel en niet mocht gaan luisteren. Waar ik heen mocht en waar niet. Ik bedoel, dat pik ik al helemaal niet, dus toen heb ik dr gezegd dat ik mijn eigen leven heb en mijn eigen dingen doe die ZIJ niet voor mij hoeft te bepalen. Dan zegt zij heel erg dom alsof ze het niet meer weet "Dat heb ik helemaal niet gezegd, ik mag ze alleen niet (A)."

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 7:41 ]


    Yongguk & Daehyun <33