• Als je een spannende serie wilt lezen over de Kaulitz broertjes, moet je zeker deze eens proberen, geschreven door secretangel, en Skip (dat ben ik)

    Nooit had je gedacht dat de woorden 'Kill me!' zo simpel uit je mond zouden rollen. Nog nooit had je zo hard gesnakt naar de dood. Maanden van vernederingen, verkrachtingen en vooral veel geweld hadden je zowel mentaal als fysiek helemaal gekraakt. Je had er genoeg van en je wou het het liefst zo snel je kon achter je laten. Ook al zou je je leven op aarde daarvoor moeten afstaan. Mensen zouden je gek verklaren, maar als ze in jouw schoenen hadden gestaan zouden ze je meteen begrijpen. Eigenlijk was het misschien ook wel jouw schuld. Jij was in hun leugens getrapt en hun lieve gezichtjes en hun bekendheid hadden daar alleen maar mee geholpen. Maar nu moest je je problemen ook zelf terug oplossen, ook al betekende dat het einde van 'Lisa McKenzie'. Voor de laatste keer keek je de twee jongens, van wie je het nooit voor mogelijk had gehouden dat ze tot dit in staat waren geweest, met de meest smekende blik die je in je heel je leven had gebruikt aan. Zouden ze voor één keer toch naar jou luisteren? Zouden ze je voor de allerlaatste keer in je leven dan toch nog iets gunnen?
    Eén ding zou je nooit meer vergeten...
    'Never hurt a Kaulitz.'.

    http://www.quizlet.nl/stories/18145/never-hurt-a-kaulitz/
    Alvast bedankt ;)

    I love that story!


    One Day you'll remember me...