• ARGH, ik kan echt niet meer tegen de sfeer hier op Q!
    Iedereen moet maar haten en haten, wanneer komen we nou een in een tijd van vrede en respect ?!

    Zo dat is eruit, sorry voor mijn een beetje groffe uitval (flower)

    Peaceeeeeeeeeeee dude. _O_


    Tanya is de beste.

    Haha, ik ben nogal prikkelbaar. Normaal ben ik tamelijk neutraal, maar dat ene topic prikkelt me :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Respect is belangrijk :) ik vind haters irritant


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oh, daar merk ik de laatste tijd eigenlijk niets meer van, haha :')

    C'mon you guys! Hold eachothers hand and let's sing!
    Do you like Waffles? Yeah we like waffles!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 april 2010 - 21:04 ]


    All this dampness is damp.

    Ik merk eigenlijk niets van de 'ongezellige sfeer' hier? Maar ik ben nog niet erg lang actief hier, misschien daarom. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tja, het is één grote bonk van pubers met prikkeltjes hier. Het is gewoon niet te vermijden :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb daar niet zo'n last van, haha. Ik haat ook niet zo snel mensen, eig. Maar; I love you? (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het de laatste tijd wel weer ietsje beter worden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tranquillity schreef:
    Haha, ik ben nogal prikkelbaar. Normaal ben ik tamelijk neutraal, maar dat ene topic prikkelt me :'D

    Ja ik op dit moment ook, ik moet ongesteld worden haha :'D
    Maar oke, als er dan al zo'n topic is dan denk ik van: als je je er zo erg aan irriteert laat het dan gewoon. Laat iemand dan toch zijn leven verpesten, right?

    ik ben toch altijd lief XD ?
    nee grapje.
    de sfeer valt hier toch nog mee? peace man (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, het is één grote bonk van pubers met prikkeltjes hier. Het is gewoon niet te vermijden :P

    Haha die vond ik even grappig :'D

    Ik merk er niets van eigenlijk ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Don't worry:D be happy(yeah) hug a tree(K) Our kiss one


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neverland schreef:
    Ik heb daar niet zo'n last van, haha. Ik haat ook niet zo snel mensen, eig. Maar; I love you? (flower)

    Ik haat ook niet snel mensen, maar als mensen gewoon een facking probleem gaan maken over lucht irriteer ik me daar wel aan ;x\
    -maar ik moet ook ongesteld worden weetje (:-
    Haha i love you too (flower)