• Nu ben ik super blij =D want:
    1. Mijn liefje is kei sweet =D
    2. Ik verjaar bijna |12april| en dan ben ik eindelijk 17
    3. Ik mag een kei groot feest geven voor mijn verjaardag, en al mijn vrienden hebben al gezegd dat ze gingen komen, dus het gaat super worden
    4. Mijn vriendje mag misschien ook komen van zijn ouders
    5. Morgen heb ik maar school tot 11uur =D!! en daarna ga ik met mijn beste vrienden gaan drinken, en kan ik eindelijk (na een lange week GWP/schoolreisjes) met mijn vriendje door de ninia (shoppingcenter) gaan en Barbara's broer (die blijkbaar volgens haar een crush op mij heeft) jaloers te gaan maken, en hem te les even spellen nadat hij Andre (mijn vriendje) uitlachte omdat Andre stil praat.

    Sorry dat ik hier even mijn uitbundigheid uitstorte en weer eens vijf minuten van jullie kostbare leven heb verspeld , door jullie dit te laten lezen , sorry =D

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:52 ]

    Gheheh kben blij voor je hoor ;D

    Ik heb morgen geen school. En waarom zou je vriendje niet naar je feestje mogen komen ;o? Hij zou echt de eerste zijn die ik uitnodig, sterker nog, hij is er gewoon xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb morgen geen school. En waarom zou je vriendje niet naar je feestje mogen komen ;o? Hij zou echt de eerste zijn die ik uitnodig, sterker nog, hij is er gewoon xD


    Zijn ouders weten nog niet dat we verkeren aangezien we nog maar enkele dagen verkeren, en hij mag niet echt vaak weggaan. En mijn moeder weet wel dat ik verkeer, maar veel weet ze er niet over, en ze wilt graag weten wie er allemaal komt, ze wilt een lijst zien. Maar hij ging het vragen thuis, omdat ze het graag op voorhand willen weten waar hij heen gaat, ze zijn bezorgd, snap je. Oh jij hebt geluk, wij hadden een hele week gwp en morgen ook nog, dus morgen pas om 11uur hebben we gedaan --'

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 19:03 ]