• Nowhere Boy (2009)
    -Nowhere Boy vertelt over de eenzame tienerjaren van John Lennon, waarin hij zijn vlucht zoekt in muziek, kunst en zijn vriendschap met Paul McCartney. John Lennon groeit op in Liverpool als een eenzame tiener bij zijn tante. De moeizame jeugd van John begint te veranderen wanneer hij de vrouwen leert kennen, en de kans krijgt in een popgroep, The Beatles, te spelen.-
    VANAF 1 APRIL IN NL BIOSCOPEN.

    trailer:http://www.youtube.com/watch?v=Y6Km9L1Sqd0

    John Lennon wordt gespeelt door Aaron Johnson, wat in mijn ogen al een pluspunt is. :$
    Lijkt deze film je wat? Ja/Nee, waarom?

    ja

    want aaron johnson speelt john lennon^^
    de muziek van de beatles spreekt iedereen aan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb niet zo veel met John Lennon, maar het lijkt me wel een interessante film. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als je daar fan van bent is die film iets. Als je dat niet bent,totaal niet. Ik ken John Lennon niet dusja. Alleen soms iets van gehoord.

    Etoile schreef:
    Als je daar fan van bent is die film iets. Als je dat niet bent,totaal niet. Ik ken John Lennon niet dusja. Alleen soms iets van gehoord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil die film wel zien =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mwah, als ik het aangeboden kreeg ofzo zou ik hem denk ik wel kijken :)

    Flawless schreef:
    Als je daar fan van bent is die film iets. Als je dat niet bent,totaal niet. Ik ken John Lennon niet dusja. Alleen soms iets van gehoord.


    Alis volat propriis.

    Nee, te standaard en totaal niet mijn genre.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, bestwel denkik. Ik weet niet echt iets over hem ofzo, maar toch is het leuk denkik.
    Ennuh, ik heb bioscoopabbonement dus ik ging er sowieso al naartoe O,o


    Alis volat propriis

    Softspoken schreef:
    ja

    want aaron johnson speelt john lennon^^
    de muziek van de beatles spreekt iedereen aan.


    Maar, ik zag ergens dat er geen beatle muziek in zat.


    Alis volat propriis

    Niet per se, ik heb niks met de Beatles.


    No growth of the heart is ever a waste

    Joker schreef:
    Nee, te standaard en totaal niet mijn genre.


    Live life like a raver.

    Psychic schreef:
    Ik heb niet zo veel met John Lennon, maar het lijkt me wel een interessante film. (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die jongen is heet,
    ik lig dubbel door dat taaltje,
    en het verhaal is geniaal.
    ik wil m zien (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    JAA!
    Daar wil ik HEEEEEL graag naartoe, maar hij draait tot nu toe alleen in A'dam en den Haag.

    John Lennon is een van mijn helden, dus ik ga ervoor zorgen dat ik die film zie. :)


    ars moriendi