• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je blijft bot reageren skitt, :o Zo ken ik je niet. We zijn heel serieus hoor met dit bericht. (N)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    het zal wel mensuh en zeg nou maar gewoon 1APRIL , want het is niet leuk meer mensen doen moeite om een verhaal te schrijven en dan krijgen we dit het is gewoon niet grappig meer

    Rickjuh schreef:
    Dat is het hem juist, we laten hem staan omdat het erg serieus is, en kijken wanneer de echte schrik reactie's komen.


    Nou, hmm.. Dan ben ik bang dat jullie toch tot na 1 mei moeten wachten :S
    -voor mij dan- (cool)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Wat is er grappig aan als we gewoon erg serieus zijn? O.o Maarja ik ga werken, hopelijk beseffen jullie het vanavond als ik terugben (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xSKITT schreef:
    Al iets in gedachten om volgend jaar met 1 april mee te delen?

    Ja misschien gaan ze volgend jaar de hele site van het internet halen wegens economische crisis of zulke shit -stikt in dr eigen lach-

    (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ja misschien gaan ze volgend jaar de hele site van het internet halen wegens economische crisis of zulke shit -stikt in dr eigen lach-

    (krul)


    Of dat er geen fanfiction meer mag komen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ja misschien gaan ze volgend jaar de hele site van het internet halen wegens economische crisis of zulke shit -stikt in dr eigen lach-

    (krul)

    Geef ze geen inspiratie he Ö of we lezen dat volgend jaar echt >.<


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Al iets in gedachten om volgend jaar met 1 april mee te delen?

    Dit jaar heb ik zo goed als geen grappen meegemaakt tot nu toe (drie klasgenoten werden opgebeld door de decaan en dachten dat ze een grap uithaalde).
    Anyway, ideeen zijn welkom, want m'n vriendin komt waarschijnlijk vanavond.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik geloof het nog steeeds niet (krul)

    ik vind het nogsteeds belachelijk mensuh

    Zetpil schreef:
    (...)

    Of dat er geen fanfiction meer mag komen.

    Ja >< Maar goed, ik denk dat je het nooit volledig zult kunnen tegenhouden.. Quizlet is naar mijn weten zeer breed uitgegroeid naar een FanFiction site :Y) Maar ach, dan verhuis ik lekker naar FanFic.nl met me hele rotzooi (cool)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Rickjuh schreef:
    Wat is er grappig aan als we gewoon erg serieus zijn? O.o Maarja ik ga werken, hopelijk beseffen jullie het vanavond als ik terugben (A)


    Werkse.(krul)
    ofzo.


    Smiling but close to tears.

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ja >< Maar goed, ik denk dat je het nooit volledig zult kunnen tegenhouden.. Quizlet is naar mijn weten zeer breed uitgegroeid naar een FanFiction site :Y) Maar ach, dan verhuis ik lekker naar FanFic.nl met me hele rotzooi (cool)


    ja eigenlijk wel een goed plan ga ik ook doen

    xKIROxLOVERx schreef:
    ik vind het nogsteeds belachelijk mensuh

    Ik vind het eigenlijk wel komisch (krul) Een beetje lol en humor is altijd goed, en van lachen wordt je gezonder, dus alleen maar positief (lol) En tjaah.. Ik vind het eigenlijk wel cool dat ze zich de moeite nemen om een leuke 1 april grap te bedenken en uit te voeren (flower)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Als jullie het slim aangepakt hadden, hadden jullie dit 5 April ofzo verteld. Dan zou iedereen het wél geloofd hebben.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 16:38 ]


    it's so empty living behind these castle walls