• Ik zat dus eens na te denken en dacht bij mezelf: ''Wat zou er zijn gebeurd als Hitler een vrouw was? Zou ze dan Adolfa Hitler heten? En inplaats van zo'n snor zulke wenkbrauwen hebben of gewoon haar snor niet harsen?''
    Denken jullie daar ook wel eens over na?
    Oh, en verder ben ik best slim hoor. -gayhand-

x

[ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:51 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

wtf??

Alis volat propriis

Sprinkles schreef:
    Nee.
    Maar nu ik er toch over denk, dan was de tweede wereldoorlog een schoenen oorlog geweest.^^ Of tasjes of andere kledingstukken..

nagellakwerpers en haarlakbommen! :Y)

Cheshire schreef:
    (...)
    .. en daarom vermoordde hij maar een paar miljoen Joden. Dat noem ik niet zielig, dat noem ik ziek.

Ik weet het. Maar toch heb ik zoiets van; waarom doen mensen dit elkaar aan? Een kind mishandelen kan echt grote, cruciale gevolgen hebben. Hij is een perfect voorbeeld, niet?

Where there is a sea there are pirates...

Whipple schreef:
    (...)

Als er nu zo'n oorlog zou zijn zou ik daar beslist niet mee zitten. Gratis zooi :9~

Alis volat propriis.

Whipple schreef:
    (...)

Hahahaha jaa. _O_

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Maggot schreef:
    (...)
    Als er nu zo'n oorlog zou zijn zou ik daar beslist niet mee zitten. Gratis zooi :9~

Inderdaad echt wel!

Maggot schreef:
    (...)

dan heet het geen oorlog, maar uitverkoop! :Y)

Whipple schreef:
    (...)

Gratis uitverkoop. :9~

Whipple schreef:
    (...)

Nietes :9~

Alis volat propriis.

whaha xD

Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

-Ligt plat-
    (nerd)

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

DamnMe schreef:
    -Ligt plat-
    (nerd)

Mij een beetje uitlachen hè!

Siren schreef:
    (...)
    Ik weet het. Maar toch heb ik zoiets van; waarom doen mensen dit elkaar aan? Een kind mishandelen kan echt grote, cruciale gevolgen hebben. Hij is een perfect voorbeeld, niet?

Ja, dat klopt. Qua mens is hij heel erg interessant om te observeren.
    Jij vind dat leuk toch, het kijken naar hoe en waarom een mens is zoals hij is? =)

ars moriendi

ah man ik ben al hele week over hitler en de 2de wereldoorlog bezig met school. x') hitler komt mijn strot uit. x')

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

KissxTell schreef:
    ah man ik ben al hele week over hitler en de 2de wereldoorlog bezig met school. x') hitler komt mijn strot uit. x')

Stel je Hitler dan in vrouwelijk vorm voor. (nerd)