• Ik zat dus eens na te denken en dacht bij mezelf: ''Wat zou er zijn gebeurd als Hitler een vrouw was? Zou ze dan Adolfa Hitler heten? En inplaats van zo'n snor zulke wenkbrauwen hebben of gewoon haar snor niet harsen?''
    Denken jullie daar ook wel eens over na?
    Oh, en verder ben ik best slim hoor. -gayhand-

    x

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:51 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    eerlijk gezegd niet, nee
    Hoe kom je daarbij?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:51 ]

    Haha ja x'D Maar ik zie hem dan gewoon met lang blond haar, en gewoon dat snorretje houden. Het staat hem haar het opzich wel. (cat)


    Alis volat propriis.

    Haha, jij denkt wel na over rare dingen :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    MrsArmstrong schreef:
    eerlijk gezegd niet, nee
    Hoe kom je daarbij?

    Nu ik het nog eens na lees vraag ik dat mezelf ook af. (cat)
    Geniale mensen hebben geniale gedachten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maggot schreef:
    Haha ja x'D Maar ik zie hem dan gewoon met lang blond haar, en gewoon dat snorretje houden. Het staat hem haar het opzich wel. (cat)

    Ja dat zag ik dus ook voor me. Of dat haar/zijn wenkbrauwen dan twee snorretjes waren ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat zag ik dus ook voor me. Of dat haar/zijn wenkbrauwen dan twee snorretjes waren ofzo.

    Haha omg x'D -Oké, nu zie ik hem/haar wenkbrauwloos voor me en dat is echt.. Aaargh D: -


    Alis volat propriis.

    Nee.
    Maar nu ik er toch over denk, dan was de tweede wereldoorlog een schoenen oorlog geweest.^^ Of tasjes of andere kledingstukken..


    Je moet worden wie je bent.

    Nee.
    Ik weet dat het echt ziek van me is, maar ik heb echt vreselijke medelijden met die man.
    Volgens mij was die zo sadistisch door de trauma die hij overhield aan zijn jeugd. Hij werd mishandeld door zijn (stief)vader en als zijn zussen en moeder hem probeerden te beschermen, werden die ook in elkaar geslagen.
    Ik vind het gewoon echt triest. ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee en ik vind niet echt dat dat iets is om mee te lollen ofzo.

    Siren schreef:
    Nee.
    Ik weet dat het echt ziek van me is, maar ik heb echt vreselijke medelijden met die man.
    Volgens mij was die zo sadistisch door de trauma die hij overhield aan zijn jeugd. Hij werd mishandeld door zijn (stief)vader en als zijn zussen en moeder hem probeerden te beschermen, werden die ook in elkaar geslagen.
    Ik vind het gewoon echt triest. ;s

    .. en daarom vermoordde hij maar een paar miljoen Joden. Dat noem ik niet zielig, dat noem ik ziek.


    ars moriendi

    Maggot schreef:
    (...)
    Haha omg x'D -Oké, nu zie ik hem/haar wenkbrauwloos voor me en dat is echt.. Aaargh D: -

    Hahahahaha -out-
    Hahahaha heerlijk!
    @Sprinkles
    Hahahah geniaal om de uitverkoop. :Y)
    @Siren
    Ja dat zou inderdaad best kunnen ja!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Haha, jij denkt wel na over rare dingen :'D

    Siren schreef:
    Nee.
    Ik weet dat het echt ziek van me is, maar ik heb echt vreselijke medelijden met die man.
    Volgens mij was die zo sadistisch door de trauma die hij overhield aan zijn jeugd. Hij werd mishandeld door zijn (stief)vader en als zijn zussen en moeder hem probeerden te beschermen, werden die ook in elkaar geslagen.
    Ik vind het gewoon echt triest. ;s

    Dat klopt wel weer, maar om die reden zoveel mensen kwaad doen, zo'n chaos maken.. Nee. Dan heb ik toch geen medelijden meer ;$


    Alis volat propriis.

    Rofl, ik zie het al voor me. (krul)


    None but ourselves can free our minds.