• Er is hier net een berichtje geplaatst over wat voor kapsel diegene zou moeten nemen...
    Ik vraag me dat dus ook af. Al heel lang wil ik iets anders met mijn haar, maar ik weet dus alleen niet wat precies. Ik wil het iig niet superkort :X Ik zal er zo even een foto bijzetten... http://www.quizlet.nl/foto.php?id=158433

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2010 - 13:43 ]

    Ik wil het ook wel ietsje korter hoor, maar niet dat het meteen tot op mijn schouders is zeg maar. Mijn moeder vind persoonlijk dat ik er geen andere kleur van moet 'maken' :P. Maar ik weet ook niet of dat me zou staan. Ik heb btw groene ogen en er zit nou niet bepaald veel volume in mijn haar :(.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=158433

    Die foto? Gheheh ;p Ik zou het dan iets korter laten knippen en een pony =) Schuin, maar dat is persoonlijke voorkeur ;p

    Mayb permanentje? En nee da's niet alleen voor oude vrouwtjes ^^
    Of lowlights ^^


    Blup! 8D

    Een frou is het belgische woord voor pony (:

    Zaitsev schreef:
    Hij wil 'm niet weergeven. Ik zou de url eens wijzigen :]


    DUDE AANBID LIV OFZO . 8D

    Ik denk dat dit je leuk zal staan
    Klik

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 13:40 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Laagjes, dan heeft het sowieso al iets meer volume, en dan een lok of zo? en tot het begin van je borst ongeveer?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MakeAWave schreef:
    Ik denk dat dit je leuk zal staan
    Klik


    Die! Misschien nog wat meer krullerig. Wordt je haar ook veel voller van.

    Of anders laagjes laten knippen. Die willen ook prima in lang haar tot over je schouders.

    Als je het niet mag verven en je wilt toch wat anders, probeer dan een soort van "gloed" erover heen te "verven" of gewoon wat donkerdere highlights erin.

    En als je het echt niet weet, ga naar de kapper, die weten meestal wel raad met je haar en die kunnen soms de gekste dingen bedenken.

    Succes in ieder geval me je keuze.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 1:41 ]