• Omdat mijn ouders gaan scheiden moet mijn moeder een nieuw huis kopen. En we zijn vandaag wezen kijken, en ze gaat waarschijnlijk een bod uitbrengen op een huis. Maar dat betekend dus dat ik ook een nieuwe kamer krijg, maar ik heb geen idee welke kleuren ik hem moet gaan verven/inrichten. Ik wil hem niet zwart-wit, want dat heb ik dan bij mijn pa's huis al.

Dus mijn vraag was; wat voor kleuren hebben jullie kamers, of in wat voor kleuren zouden jullie je kamer graag willen hebben?

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Etoile schreef:
    Ik heb wit en groen.

your eyes are like stars in the night.

Lichtblauw met turquoise

Bij mijn pa: deuren --> azuur blauw. Twee langste muren --> Olijfgroen + Twee andere muren --> appelblauwzeegroen

Bij mijn ma: (gehuurd appartement) zijn mijn muren + deur wit, maar er hangen veel posters op

Live life limitless.

Ik vind dat zo'n heel warm en zacht bordeaux + een combinatie van rood+een beetje zwart+geel+zacht roze+wit+nog wat andere warme kleuren, heel mooi zou zijn. Maar die combinatie, kijk, misschien kan je daar een muur van maken die bestaat uit verticale lijnen van ong 1cm en die die kleuren bevat.

Ik vind het echt zo leuk dat je een nieuwe kamer krijgt, hihi ;3
    Maar wel heel sneu van je ouders, dat ze gaan verhuizen. Als je eens wil praten ofzo, ik ben er voor je! x

Where there is a sea there are pirates...

Ik wil één muur met fotobehang (een foto van een tropisch eiland) en de rest van de muren in lichtblauw of wit :Y)

Never run out of reasons to smile...

Mijne is lelijk. Hedt is donkerrood met paars.
    Maar ik wil wit met babyroze.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

grijs - oranje - lichtgroen
    maar je ziet er niet veel van

Ik heb grijs met felblauw. :9~

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik heb drie muren in het lichtgrijs.
    En dan één muur in het donkerblauwpaarsachtig.
    Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben van het resultaat. (:

If we had not a soul, music would have created it.

1 muur knalblauw en de ander paarssss :9~

-

Wit met zilver/grijs en lichtblauwe randen. Drooog. :Y)

Alis volat propriis.

drie donkerrode muren en één zwarte,
    maar ik wil het helemaal om gaan gooien en drie muren wit en één muur blauw :Y)
    ik raad je aan; neem geen donkere kamer, dat ben je zo beu en het lijkt heel klein en bedompt!

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Grijs en één witte muur. :'D

Only losers can act the way you do

Ik heb wit.
    En ik zou ook niets anders willen. (:

we were young but we were blind.

Blauw en geel, en ik vind het niet mooi :')

Happiness hit her like a train on a track