• Omdat mijn ouders gaan scheiden moet mijn moeder een nieuw huis kopen. En we zijn vandaag wezen kijken, en ze gaat waarschijnlijk een bod uitbrengen op een huis. Maar dat betekend dus dat ik ook een nieuwe kamer krijg, maar ik heb geen idee welke kleuren ik hem moet gaan verven/inrichten. Ik wil hem niet zwart-wit, want dat heb ik dan bij mijn pa's huis al.

    Dus mijn vraag was; wat voor kleuren hebben jullie kamers, of in wat voor kleuren zouden jullie je kamer graag willen hebben?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb licht- en donkerblauw.

    mijn kamer is in afrikaanse stijl, superveel beelden en schilderijen enzo, muren zijn in bruin en geel tinten

    Grijs met een paarse streep in het midden.


    I live for the applause, you will die for it.

    liquore schreef:
    mijn kamer is in afrikaanse stijl, superveel beelden en schilderijen enzo, muren zijn in bruin en geel tinten
    FOTO?! Dat móet ik zien D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij is helemaal roze. En met helemaal, bedoel ik oko helemaal. Ik heb hem laten verbouwen op mijn zesde, en ik vind het nu zooo lelijk..


    it's so empty living behind these castle walls

    Een paarse muur, een groenblauwe muur en twee kleine stukjes roze. Het is leuker dan het klinkt. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    eum tjah.. ik heb roze maar je ziet er niks van want overal hangen Tokio Hotel posters x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb wit en groen.

    De mijne heeft nog steeds het wit van tsja het begin. Er staan zelfs potloodaantekeningen op van de bouwvakkers. :'D Maar éh, ik wil een rode kamer (nerd) ook al zou dat slecht zijn voor in te slapen, idc.

    Ik heb flashy roze! :9~:9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Oranje, maar dat ga ik deze vakantie veranderen in wit :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb wit met rood.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dieprood met wit. Ik wou mijn kamer bewust wat donkerder hebben. Verder heb ik mijn slaaphoek lichtblauw geaccentueerd door een Victoria Frances poster en een blauw barok hoeslaken te nemen. Verder een paar zwarte rozen en ik ben klaar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zwart, wit en rood :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    HA nu ga ik vertellen wat er in mijn kamer staat.(nerd)
    - Groene gordijnen (appeltjesgroen)
    - Appeltjesgroene zitzak + bruine/appeltjesgroene zitzak
    - Een bed met groene dekbedovetrek
    - Witte muren
    - Appeltjesgroene wekker.(cat)
    - Wit bureau en het bureaublad is van glas.
    - Witte wasbak
    - Twee witte kasten
    - En een groene lamp.
    WHIEHIE, mijn kamer is dus oranje.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?