• Like, als ze op Made, de deelnemers zegmaar fan zijn van Anime. En dan ál hun spullen weg moeten doen ervan! Het slaat toch nergens op? Ik haat het echt, als zij dat toch leuk vinden en het een deel van ze is, waarom zouden ze zich dan moeten veranderen? En waarom gaan ze dan opzoek naar een jongen die ze niet zou nemen hoe ze zelf zijn? Dan moeten ze zich eigenlijk voordoen als iemand anders...
    Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?


    You move me ......... Kurt

    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.

    Clairvoyance schreef:
    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.

    Clairvoyance schreef:
    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.

    Hier sluit ik me bij aan. Maar toch persoonlijk denk ik dat ze best iets mogen houden maar de meeste zijn zo overdreven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze hebben zichzelf ingeschreven omdat ze duidelijk aan zichzelf willen werken, en dan moeten ze maar op alles 'ja meneer' 'nee meneer' zeggen, dat weten ze heus wel op voorhand hoor. :>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het programma heet niks voor niks Made. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Clairvoyance schreef:
    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.

    Ze hebben zich zelf ingeschreven dus dat kan je verwachten :')


    -

    Ik ben het ook met je eens.
    Sommige mensen hebben hier jaren aan gespaard voor dit soort dingen, en dan opeens moet alles weg? Dat vind ik nogal lullig.
    Ook al gaan ze zichzelf veranderen, het verandert toch niets of je wel allemaal dingen van Anime hebt of niet? Het gaat hoe je vanbinnen bent en niet van buiten, dus ik vind het nogal vaag.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Highmore schreef:
    Like, als ze op Made, de deelnemers zegmaar fan zijn van Anime. En dan ál hun spullen weg moeten doen ervan! Het slaat toch nergens op? Ik haat het echt, als zij dat toch leuk vinden en het een deel van ze is, waarom zouden ze zich dan moeten veranderen? En waarom gaan ze dan opzoek naar een jongen die ze niet zou nemen hoe ze zelf zijn? Dan moeten ze zich eigenlijk voordoen als iemand anders...
    Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

    ik ben het met je eens 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze willen zelf veranderen.


    Smiling but close to tears.

    Clairvoyance schreef:
    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.


    I need you like a heart needs a beat

    Heroic schreef:
    Ik ben het ook met je eens.
    Sommige mensen hebben hier jaren aan gespaard voor dit soort dingen, en dan opeens moet alles weg? Dat vind ik nogal lullig.
    Ook al gaan ze zichzelf veranderen, het verandert toch niets of je wel allemaal dingen van Anime hebt of niet? Het gaat hoe je vanbinnen bent en niet van buiten, dus ik vind het nogal vaag.

    Mee eens. Maar alsnog hebben ze zich wel zelf ingeschreven.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heroic schreef:
    Ik ben het ook met je eens.
    Sommige mensen hebben hier jaren aan gespaard voor dit soort dingen, en dan opeens moet alles weg? Dat vind ik nogal lullig.
    Ook al gaan ze zichzelf veranderen, het verandert toch niets of je wel allemaal dingen van Anime hebt of niet? Het gaat hoe je vanbinnen bent en niet van buiten, dus ik vind het nogal vaag.

    ehh jawel? het heet toch made. als je nou prom queen wilt worden, of miss whatever, dan kan je niet in die belachelijke kleding aan komen lopen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Clairvoyance schreef:
    Ze hebben zich zelf ingeschreven voor het programma om te veranderen, dus vind ik het best logisch.


    None but ourselves can free our minds.

    Temerarious schreef:
    (...)
    ehh jawel? het heet toch made. als je nou prom queen wilt worden, of miss whatever, dan kan je niet in die belachelijke kleding aan komen lopen.

    Precies. Dat is hetzelfde als een meisje dat tomboy wil worden (bijvoorbeeld), maar toch haar roze kleding blijft dragen.
    Dáárom heet dat programma Made. Omdat mensen willen veranderen in iets anders en weg willen van het oude.


    ars moriendi