• Neeman, serieus. Ik heb nog nooit zo hard moeten trappen om thuis te komen uit school, haha. Aan de lucht te zien gaat het ook niet beter worden, helaas.

    Is de lente nu al weggelopen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Renaissence schreef:
    Net was het héél hard aan het waaien, nu is het al wat minder, maar het is nog altijd een heel zware wind. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hier schijnt nu de zon. Maar het heeft wel goed gewaaid.

    UNCOMMON schreef:
    Ik kwam echt bijna niet vooruit ><
    Niet leukheuk.
    Waar is die vredige eenzame zonnestraal? ;3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hier schijnt de zon maar waait wel hard :x


    -

    UNCOMMON schreef:
    Ik kwam echt bijna niet vooruit ><
    Niet leukheuk.
    Waar is die vredige eenzame zonnestraal? ;3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sensible schreef:
    Hier waait het ook superhard, al sinds gisterenavond.


    your eyes are like stars in the night.

    Hier schijnt nu de zon. Maar het waait ook wel echt super hard! Mijn haar had het echt naar z'n zin-.-'


    Je moet worden wie je bent.

    De school is bij mij een paar straaten verder maar toch had ik het ijs koud.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik deed de deur van de school open toen ik naar buiten wilde lopen; gelijk mijn haar alle kanten op. Ook regende het toen keihard. Jeeeej.. De lucht is hier lichtbrijs en het miezert. :/ En het waait erg hard.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zetpil schreef:
    Neeman, serieus. Ik heb nog nooit zo hard moeten trappen om thuis te komen uit school, haha. Aan de lucht te zien gaat het ook niet beter worden, helaas.

    Is de lente nu al weggelopen?


    nee de lente is weggevlogen, door die wind..
    oke die was niet grappig..
    mjaah het waait idd wel keihard:O
    kvond het best eng op de scooter xD,
    dikke windstoot vanaf de zijkant, vlieg je het halve fietspad over :S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het heeft hier denk ik niet geregend, maar omg- het waait echt erg. Ik had heel de weg lang - 25 minuten lang - tegenwind. Het irritante; de wind blaasd constant de oordopjes uit mijn oren, ik heb volgens mij een nieuw record schelden op de fiets (:


    we were always meant to say goodbye.

    ik denk het wel...
    ik moest ook vet hard trappen en kwam bijna geen meter vooruit x3


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ging vannochtend naar school, en ik kwam zowat niet vooruit. Ik had een knalrood hoofd, en wonder boven wonder zat me haar nog goed O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mijn raam vliegt de hele tijd open door die wind, dood eng ;o


    Life begins at the end of your comfort zone