• Ja, ik had het even niet meer vandaag.
    Het begon dus op school.
    Ik ben lichtelijk ziekjes. Verkouden en steeds keel en hoofdpijn enzo. Maar nu had ik vanmorgen ook nog niets gegeten toen ik op school kwam. Ik was dus behoorlijk moe en depri en zo reageerde ik ook op mensen. Niet dat ik ze tot moes sloeg, ik zei niet eens wat tegen iemand. Misschien was dat het wel. Anyways, hoor ik opeens achter me; 'Puh, wat een aansteller. Er zijn wel ergere dingen in het leven.' Nou, even serieus. Jullie kennen mij als een sterke dame die zich wel boven dit soort mensen stelt. Ik had het echt ff niet op dat moment. Ik werd nog stiller en super onzeker.
    Toen ik thuis was moest ik echt keihard huilen. Dit is namelijk niet het enige dat me dwars zit. Ik hoopte eigenlijk gewoon dat mijn moeder me een knuffel zou geven en zou zeggen; 'Het komt wel goed schatje.' Weetjewel, ff een knuffel zodat je, je geliefd voelt. Nou, het tegenovergestelde gebeurde! Ze werd alleen maar boos, zei dat ik me aanstelde en dat dit echt niets oploste. Nou, even serieus, ik heb een half uur lopen janken. Ik ben dit echt niet gewend van mijn moeder.
    Ik had op dat moment een tussenuur, en daarna had ik gym. Ik wilde eigenlijk niet gaan, maar dacht daarna; 'Ik ga me bewijzen, ik ben geen aansteller!' Ik ben gegaan en heb actief meegedaan. Daarna heb ik in de kleedkamer wat gezegd van wat ik gehoord had. Niemand reageerde, alhoewel ik heel goed wist wie het gezegd had. Ach wat.
    En dan nog mijn beste vriendin. Ze doet zo raar de laatste tijd. Ze zegt geen woord tegen me als ik naast haar zit. Ze loopt om me heen in de pauzes. Toen ik vanmiddag met een vriendin van ons beiden stond te praten kwam ze er opeens wel bijstaan, en zei ze wat tegen me, voor het eerst in vijf dagen. Tosca, die vriendin dus, zei dat Vera mij niet begreep. Ik weet niet precies hoe ik het moet opvatten.. Och, ik moet ook gewoon even met haar gaan praten.
    Anyways, als je dit gelezen hebt, respect XD Ik moest het ff kwijt :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb het gelezen :Y)
    Ja, babbel eens met je beste vriendin + je mama.


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    Ik heb het gelezen :Y)
    Ja, babbel eens met je beste vriendin + je mama.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aww arme Annick. Je stelt je niet aan, dat weten wij wel. Maar ik vind het behoorlijk lullig van Vera :x Ze kan het ook recht in je gezicht zeggen, en erover praten. Maar als jij het als eerst doet is het ook goed, jij sterke vrouw. Rawr.
    Succes <3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Aww arme Annick. Je stelt je niet aan, dat weten wij wel. Maar ik vind het behoorlijk lullig van Vera :x Ze kan het ook recht in je gezicht zeggen, en erover praten. Maar als jij het als eerst doet is het ook goed, jij sterke vrouw. Rawr.
    Succes <3
    Yeah, nouja, ik dacht eerst dat ze niet meer met me om wilde gaan omdat ik niet 'populair' ben. Maar ik denk niet dat zij zo is. Ik denk wel dat Tosca gelijk heeft eigenlijk. Ik snap Vera op sommige punten ook niet.
    Bijvoorbeeld; zij neemt dingen klakkeloos over uit het antwoordenboek. Ik wil weten waarom iets zo is. Zij vindt dat dus irritant en raar. Maar dat is toch niet raar? Ik bedoel, als je iets niet begrijpt en gewoon maar overneemt, dan faal je toch keihard op je proefwerk? Omdat je het dan niet kan herkennen?


    Life is hard and then we die

    Ahhww Annick <3 Je krijgt van mij wel 100 knuffels oke!
    Iedereen is gewoon moe, denk ik,...?

    Giggle schreef:
    Ik heb het gelezen :Y)
    Ja, babbel eens met je beste vriendin + je mama.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Yeah, nouja, ik dacht eerst dat ze niet meer met me om wilde gaan omdat ik niet 'populair' ben. Maar ik denk niet dat zij zo is. Ik denk wel dat Tosca gelijk heeft eigenlijk. Ik snap Vera op sommige punten ook niet.
    Bijvoorbeeld; zij neemt dingen klakkeloos over uit het antwoordenboek. Ik wil weten waarom iets zo is. Zij vindt dat dus irritant en raar. Maar dat is toch niet raar? Ik bedoel, als je iets niet begrijpt en gewoon maar overneemt, dan faal je toch keihard op je proefwerk? Omdat je het dan niet kan herkennen?


    Lol, in dit geval geef ik je half gelijk. Het is het meest logisch om te weten waarom, maar soms hebben mensen geen zin in school of vak /ooktotaallogisch en daarom doen ze zoiets. Dan willen ze gewoon geen moeite doen voor iets. Niet iedereen kan zo slim zijn en vragen waarom zoals jij doet. Maar goed, jullie zijn beste vriendinnen dus ik denk dat het wel uitgepraat kan worden.


    Your make-up is terrible

    KrullEITJE schreef:
    Ahhww Annick <3 Je krijgt van mij wel 100 knuffels oke!
    Iedereen is gewoon moe, denk ik,...?
    Ja, vooral ik. Muh. Ik ga vanavond vroeg slapen ;(
    Jij krijgt van mij 100 knuffels terug <3


    Life is hard and then we die