• Weetje, ik vind het echt irritant als mensen in topics met nog een enigszins leuke 'sfeer' ofzo, zo'n droog kutbericht gaan plaatsen. Dingen als 'Ik vind het niet grappig'. Jammer voor je. Ja, vrijheid van meningsuiting etc, maar zeg dan gewoon niks of breng het op een normale, enigszins vrolijke manier..

    Don'tworrybehappylifeisawsome.

    -Als je nou alsnog lekker negatief wilt doen, doe het dan niet op mij en zeik iemand anders af, misschien iemand die het dan wel kan schelen wat je vindt. dankje vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:38 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Take a chill pill (:
    Dat vind ik dus niet normaal...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Take a chill pill (:
    Dat vind ik dus niet normaal...

    Want? .__.
    En jij mag zeker wel bepalen wat normaal is, sorry, no offence, ik kon hem niet laten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:27 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zaitsev schreef:
    Ik betrap mezelf daar ook wel eens op, vooral bij zulke domme topics waarvan ik vind dat die niet gemaakt hoefden te worden, for example: "Mijn hond loopt hier op het bureau zodat ik niet kan typen." Nou doe dat dan ook niet en gooi je hond van het bureau af. Of nou ja, gooien.. (krul)
    En als mijn humeur dan ook nog eens niet zo geweldig is dan kunnen zulke topics van mij inderdaad kutreacties verwachten _O_
    Maar goed, het ligt dus aan de situatie en het bericht.


    Only losers can act the way you do

    Ik vind dat soort dingen gewoon vreemd om te zeggen, een chill pill? zo iets bestaat niet eens. En het komt op mij nogal vervelend over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, jongens, hier gaat een ruzie komen. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben het wel met je eens XD


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Lucidity schreef:
    Ik probeer het niet te stoppen ik zeg wat ik er van vind. Het is btw niet deze maar dit topic (nerd)

    Boeiend? Er is geen verschil in!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, jullie zijn zo levenloos.


    Your make-up is terrible

    Renaissence schreef:
    Haha, jongens, hier gaat een ruzie komen. (nerd)

    Nee dat gaat er niet :Y)
    'Take a chill pill' wordt zo vaak gezegd door zo vele mensen, het betekent gewoon 'dude, relax'. Een chill pill bestaat wel degelijk want stiekem zijn dat drugs. Don't do drugs, stay at school :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Nee dat gaat er niet :Y)
    'Take a chill pill' wordt zo vaak gezegd door zo vele mensen, het betekent gewoon 'dude, relax'. Een chill pill bestaat wel degelijk want stiekem zijn dat drugs. Don't do drugs, stay at school :3
    Ik weet wel wat je daarmee bedoeld, maar het andere front vat dat verkeerd op. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Maakt mij niet uit,al zei de hele wereld het,nog vind ik het niet fijn als mensen dat soort dingen zeggen. Of als ze opeens engelse woorden/zinne gaan gebruiken zoals dat like.
    Ik weet wel wat het betekent ik vind het gewoon "dom" om het maar zo te zeggen.(Bedoel het niet kwaat wist alleen geen beter woord).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Maakt mij niet uit,al zei de hele wereld het,nog vind ik het niet fijn als mensen dat soort dingen zeggen. Of als ze opeens engelse woorden/zinne gaan gebruiken zoals dat like.
    Ik weet wel wat het betekent ik vind het gewoon "dom" om het maar zo te zeggen.(Bedoel het niet kwaat wist alleen geen beter woord).


    Nounou, wat is er "dom" aan like, als jij kwaad met een t spelt?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind reacties zoals "boeit me niet" of "en dan?" en dergelijke sarcastische shit echt ongelooflijk storend.
    Als het je niet boeit, dan reageer je toch gewoon niet? ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Nounou, wat is er "dom" aan like, als jij kwaad met een t spelt?
    Haha, steek. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    (...)

    Nounou, wat is er "dom" aan like, als jij kwaad met een t spelt?

    Ik bend dyslecties,daar kan ik nieks aan doen en ik bedoel bijvoorbeeld:
    Hij deedt dit like dat is toch niet normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall