• Weetje, ik vind het echt irritant als mensen in topics met nog een enigszins leuke 'sfeer' ofzo, zo'n droog kutbericht gaan plaatsen. Dingen als 'Ik vind het niet grappig'. Jammer voor je. Ja, vrijheid van meningsuiting etc, maar zeg dan gewoon niks of breng het op een normale, enigszins vrolijke manier..

    Don'tworrybehappylifeisawsome.

    -Als je nou alsnog lekker negatief wilt doen, doe het dan niet op mij en zeik iemand anders af, misschien iemand die het dan wel kan schelen wat je vindt. dankje vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:38 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, vind ik ook wel soms. Maar niet altijd.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dit zó'n leuk topic, zo onwijs vrolijk! :D:D:D:D


    Ja, ik begrijp wat je bedoelt. (: En ik ben het ook met je eens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, dat doe ik soms ook wel. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik betrap mezelf daar ook wel eens op, vooral bij zulke domme topics waarvan ik vind dat die niet gemaakt hoefden te worden, for example: "Mijn hond loopt hier op het bureau zodat ik niet kan typen." Nou doe dat dan ook niet en gooi je hond van het bureau af. Of nou ja, gooien.. (krul)
    En als mijn humeur dan ook nog eens niet zo geweldig is dan kunnen zulke topics van mij inderdaad kutreacties verwachten _O_
    Maar goed, het ligt dus aan de situatie en het bericht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vindt het cool


    hyper

    ik heb dit 3 x over moeten lezen voordat ik het goed snapte , ik ben echt helder vandaag hey ._.

    maar ik ben het met je eens (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Scientist schreef:
    ik heb dit 3 x over moeten lezen voordat ik het goed snapte , ik ben echt helder vandaag hey ._.

    maar ik ben het met je eens (krul)

    Ghehe die ene keer dat ik het nog enigszins duidelijk typ :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dit was vast zo'n reactie op mijn reactie in een topic?
    Sorry dan hoor, als ik even mijn mening uit.


    your eyes are like stars in the night.

    I agree (;


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Volgens mij zijn we nog steeds vrij om te zeggen wat we willen. Of het nu leuk is of niet, door deze topic zal dat niet stoppen!
    -niet aanvallend bedoeld-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    helemaal mee eens x'D!


    T O K I O H O T E L < 3

    BillBomm schreef:
    Volgens mij zijn we nog steeds vrij om te zeggen wat we willen. Of het nu leuk is of niet, door deze topic zal dat niet stoppen!
    -niet aanvallend bedoeld-


    I need you like a heart needs a beat

    je hebt gelijk :'D
    ik probeer het ook te doen meestal (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jij kan niet bepalen wat normaal is,en niet iedereen is altijd even vrolijk als ze reageren. En kom op sommige topics...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Dit was vast zo'n reactie op mijn reactie in een topic?
    Sorry dan hoor, als ik even mijn mening uit.

    Rustig .____. Het was niet eens over jouw reactie?

    Jij kan niet bepalen wat normaal is

    Take a chill pill (:

    Volgens mij zijn we nog steeds vrij om te zeggen wat we willen. Of het nu leuk is of niet, door deze topic zal dat niet stoppen!

    Ik probeer het niet te stoppen ik zeg wat ik er van vind. Het is btw niet deze maar dit topic (nerd)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 20:20 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.