• Ik heb een goede vriendin, m, en ik ben al sinds de eerste met haar bevriend -zit nu in de 4e-. Ik kan altijd met haar lachen en het is een leuke meid, maar de laatste tijd begin ik me er steeds meer aan te irriteren.
    Want, zij had 1 foto van ons op haar hyves staan, maar die heeft ze dus ook opeens verwijdert. Terwijl ik degene was die er aaaltijd voor haar is. En ondertussen zet ze er wel gewoon foto's op van haar andere vriendinnen die dr echt al 100000x hebben laten vallen.. Maar elke keer als wij samen foto's maken dan roept ze wel elke keer "ooooh die is echt leuk, die zet ik op hyves!", maar ze zet ze er gewoon ook echt niet op. En dan kan ze heus wel iets vergeten, maar die foto's van dr andere vriendinnen zet ze er wel op O_O.
    En dan denk ik echt zo van, ja zou ze zich voor me schamen ofzo?
    Ik vind het iig echt niet leuk meer D:.
    Sorry, ik moest het even kwijt :3, thnx voor het lezen!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 19:11 ]


    I don't need words to feel those lips.

    mss, moet je het gewoon vragen aan haar als jullie alleen zijn?

    khoop dat het weer goed komt tussen jullie^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Daar moet je je niet zo druk om maken, als het goed is, is jullie vriendschap niet alleen gebaseerd op het aantal foto's dat jullie van elkaar op hyves zetten.
    Als het je echt dwars zit zou je het wel een keer rustig tegen haar kunnen zeggen, misschien dat ze er dan wat vaker aan denkt. Als ze echt een vriendin van je is wil ze je niet kwetsen, toch? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Vraag het haar een keer in haar gezicht terwijl je haar recht in de ogen kijkt. Kijken hoe ze reageert, en je weet genoeg. Succes ermee!(Y)


    ars moriendi

    Wat rot voor je. Zeg gewoon tegen haar dat je ermee zit, ze is toch je beste vriendin? Dat hoort ze dan te berijpen. Succes :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Softspoken schreef:
    mss, moet je het gewoon vragen aan haar als jullie alleen zijn?

    khoop dat het weer goed komt tussen jullie^^

    Vraag haar dan waarom ze dat doet?

    Hoop voor je dat t goed komt. (;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 12:22 ]


    TOMADDICT. <3