• jha ik was -op bevel- wortels aan het raspen en ondertussen naar tmf aan het kijken zat ik me even te concentreren op tmf en opeens dacht ik: waar komt die pijn in mijn vinger toch vandaan? was ik dus al 5 minuten mijn vinger aan het raspen...


    nog iemand van die 'domme' keukenongelukjes gehad?


    Change, the only good thing in this world.

    Nee nog nooit :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    jah zoo vaak me ma: de borden zxijn heet pak een overant pak ik het met me blote handen


    Some angels have no wings.

    Ahw, en jij had dat niet door ? ;o


    -

    Livedinalie schreef:
    Ahw, en jij had dat niet door ? ;o



    ooh jawel...na 5 minuten


    Change, the only good thing in this world.

    Ik verbrand me heel vaak, en ik heb ook eens met een kaasschaaf mijn vel eraf geschraapt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ovenwant in de vik gestoken toen k aan t koken was ;D
    enne. jah. vinger kaasschaven..
    snijden in je vinger
    rode saus op witte muur gespettert? :x
    ach. kan gebeuren toch


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ravel schreef:
    Ik verbrand me heel vaak, en ik heb ook eens met een kaasschaaf mijn vel eraf geschraapt :'D

    Ghehe ja ik, echt een heel ranzige.
    Wij moesten op zomerkamp aardappels gaan schillen & snijden (friet yay)(Waarom niet meteen een zak friet kopen: Lang verhaal), en toen sneed ik perongeluk zegmaar vanaf de zijkant in mijn duim, tot aan mijn duimnagel. Het deed niet echt pijn maar bloedde wel als een gek, maar nu komt het vieze gedeelte: In plaats van dat het aan elkaar groeide ging dat stukje duim tot aan de bovenkant (niet heel mijn vingertop maar alleen dat zijkantje bij je nagel) afsterven. Het vlees ging er gewoon uit weg tot ik alleen nog maar wit/doorzichtige hardheid overhad, het werd niet eens zwart of blauw ofzo, en toen ging het loshangen en toen het eraf was groeide het terug aan.
    Oh en datzelfde kamp kreeg ik zoveel eelt enzo op mijn voeten dat er een keigroot stuk vel losbungelde toen we gingen zwemmen en ik gewoon dacht dat het een pleiser ofzo was X:
    Fucking lang verhaal .____.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:47 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ravel schreef:
    Ik verbrand me heel vaak, en ik heb ook eens met een kaasschaaf mijn vel eraf geschraapt :'D


    Ik verbrand mij héél vaak.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ieee o.o
    ik zie het voor me ;3
    wat kuttjes! ;3

    Ik...
    tevéél om op te noemen (: