• Hallo. :3

    Ik zoek een titel voor mijn story die ik wil gaan schrijven. Maar ben slecht in een zelf verzinnen? :'$ Dus wees eens lief, en help mij? =)
    Wie probeert te helpen, krijgt een koekje :x

    Melodie is 18 en woont in Amerika. Overal ter wereld staat ze bekend voor haar stem. Haar metal band Darkness tourt de hele wereld rond. Op dit moment zit ze in Oberhausen in Duitsland. Leuk leven zeg je? Wel soms heeft ze daar toch haar bedenkingen bij: ze ziet haar familie bijna nooit meer en wordt gek van al die jongens die op haar geld uit zijn en daarvoor doen alsof ze haar zien zitten. Het maakt haar radeloos, en vertrouwt bijna geen enkele jongen meer. En geloof niet meer in de ‘ware’. Maar wat als één jongen met één blik haar totale leven op z’n kop zet, maar zij wilt niet geloven dat hij de ware is. Terwijl hij er alles aan wil doen, om haar te krijgen.


    Sometimes it's best not to care.

    Is he the one?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is it treu


    Mijn geheim is geheim

    waterwork schreef:
    Is it treu

    Ik denk dat je true bedoeld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Love ain't real.
    If I had you.
    eeeh, ik ben inspiloos, sorry.


    Let's do this poo

    Radeloos

    ik doe ook maar een gokje, ik ben ongelooflijk slecht in titels verzinnen :$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    euhhmm.. laat me denken (A)
    Off the road
    brand new start
    the right keys
    safe drug
    the end off the endless road

    muaha _O- vraag me niet hoe ik erop kom :3
    hoop dat je er iets aan hebt. veel succes nog met verder zoeken :D


    some things you'll never know, I had to let them go..

    On The Open Road
    My Life Is A Hell I Think

    I don't want to, my love, but I can't ignore..


    wth.

    Love makes you blind.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3