• Bah, jongens kunnen mij zo onzeker maken. Op het moment date ik met een jongen, maar voor mijn gevoel is het niet wederzijds ofzo.. Het kan ook zijn dat het verbeelding is, maar ik haat jongens gewoon. Zeg gewoon een keer 'ik hou van je' of 'ik vind je leuk als een vriendin'. Ben je ook meteen van die twijfels af.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Marshmellow schreef:
    Nou, logisch, jij zegt het toch ook niet tegen hem, waarom zou hij dan zo direct tegen jou moeten zijn?^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geniet er gewoon van. Probeer gewoon die gevoelens van onzekerheid opzij te zetten en heb het gewoon leuk. Je merkt later wel wat het echt word.

    Ik zat altijd ook zo, maar je word er alleen maar gek van. Ik vind ook altijd dat mijn vriend te weinig zegt dat hij om me geeft, maar ik weet het toch al. Hij wil me altijd zien en blabla, dus waarom zou hij dan de hele dag moeten zeggen dat hij van me houd?
    Ook al erger ik me vaak ook dood dat hij zo onduidelijk is, maar toch.
    Gewoon niet te serieus nemen meid!

    Inderdaad net als dat jongens met een ander gaan nemen in de hoop dat je jaloers word.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jongens zijn gewoon stom :')


    I don't need words to feel those lips.

    jongens... soms begrijp ik ze niet, eigenlijk heel vaak


    We only can learn to love, by loving.

    Ravel schreef:
    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    Tanya is de beste.

    Ravel schreef:
    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    Inderdaad.


    All this dampness is damp.

    Meisjes zeggen toch ook niet gewoon 'ik hou van je.' of 'ik vind je leuk.' Waarom zouden jongens dat dan wel moeten zeggen? ;o


    Smiling but close to tears.

    Meiden gaan er altijd vanuit dat jongens de eerste stap zetten. Misschien verwacht hij dat wel van jou?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Scrubs schreef:
    Meisjes zeggen toch ook niet gewoon 'ik hou van je.' of 'ik vind je leuk.' Waarom zouden jongens dat dan wel moeten zeggen? ;o


    I hope you die :3

    Ravel schreef:
    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Éíndelijk iemand die het eens is met mij D:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.