• School is leuker dan Thuis. -dit klinkt ziek-

    Niet dat ik school leuk vind, maar ik vind het thuis niet leukk..


    ailoveejoee.

    Ik vind het thuis véél leuker dan school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het met je eens. NIet dat ik het thuis niet leuk vind, maar ik voel me snel opgesloten op één plek. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind het op school ook leuker dan thuis hoor, meestal.
    Op school heb ik al mijn vrienden, mijn lol, mijn leven. Op school kan ik het óveral over hebben, thuis niet.


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het meestal thuis leuker :')

    Ja inderdaad.
    Op school heb ik vrienden, leeftijdsgenoten, lol, ik kan héél veel dingen zeggen, en thuis heb ik dat allemaal niet.


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    Ik vind het op school ook leuker dan thuis hoor, meestal.
    Op school heb ik al mijn vrienden, mijn lol, mijn leven. Op school kan ik het óveral over hebben, thuis niet.


    Jaah precies.


    ailoveejoee.

    School is leuker ja.
    Als ik een week ziek ben geweest, ben ik blij dat ik weer naar school kan. Dat klinkt echt ziek, haha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Op het moment zou ik grààg naar school zijn, maar ik ben ondertussen al bijna een maand thuis, dus ik zou héél graag naar school gaan (: gewoon om bij m'n vrienden te zijn.

    Bij mij hangt dat er meestal vanaf. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    mee eens!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    50-50 :'D


    -

    maakt mij niet uit; ik vind alleen ergens zijn het leukste

    Het heeft allebei zijn goede en slechte kanten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als we uitval hebben, als het keihard sneeuwt/fakking warm is, en als al mijn vrienden er zijn is school leuker ;D daar heb ik meestal tienduizend keer per dag de slappe lach xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Soms. School zijn de pauzes leuker dan thuis zijn, maar thuis is dan weer leuker dan de lessen (nerd)


    Never run out of reasons to smile...