• Ik moet woensdag voor Nederlands een monoloog voordragen, en ik heb geen flauw idee welk stuk ik wil gaan doen. Het moet gewoon een stuk tekst zijn, maakt niet uit of het een gedicht is, of een verhaaltje, gewoon een geschreven stuk weetikveelwat. En niet al te groot (max. 4 minuten).
    Dus, weet iemand een goed stuk om voor te dragen? Iets van jezelf, of een mooie tekst die je ooit ergens bent tegengekomen..
    Thanx alvast :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb denk ik niet iets moois wat jij voor wilt dragen ;3
    dus sorry ik weet niet ;3

    Iets van Andrew Landon misschien? Dan moet je het wel even naar het Nederlands vertalen (:
    En anders heeft Bob Marley ook goede quotes.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neem een gedicht uit Roald Dahl's Gruwelijke Rijmen :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Waarom schrijf je het zelf niet. Dan ben je er zeker weten tevreden mee.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Waarom schrijf je het zelf niet. Dan ben je er zeker weten tevreden mee.

    Juist niet :'D Ik heb zat stukken die ik voor zou kunnen dragen, maar ik doe liever dat van iemand anders, ik bedoel mijn eigen stukken ken ik wel, en ik vind het op de ene of andere manier makkelijker om andermans stukken met enige emotie voor te lezen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Juist niet :'D Ik heb zat stukken die ik voor zou kunnen dragen, maar ik doe liever dat van iemand anders, ik bedoel mijn eigen stukken ken ik wel, en ik vind het op de ene of andere manier makkelijker om andermans stukken met enige emotie voor te lezen :'D

    dat snap ik weetje ;3
    doe anders iets van een schrijver die mooi schrijft ;3

    Ik heb gewoon een geweldig gedichtje.

    Geen reet
    te doen.
    geen reet te zien.
    O ja toch eentje.
    daar verderop.


    SLOAN.

    Whipple schreef:
    (...)
    dat snap ik weetje ;3
    doe anders iets van een schrijver die mooi schrijft ;3

    Ik weet er geen .____. En degenen die ik wel weet, hebben niks dat je zomaar los kan knippen zegmaar :'D Maaaar ik heb al een gedicht. Denk ik. Hoewel betere opties nog altijd welkom zijn :'D Ik wil het liefst een soort 'vertellertje' vanuit de ikvorm :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Ik weet er geen .____. En degenen die ik wel weet, hebben niks dat je zomaar los kan knippen zegmaar :'D Maaaar ik heb al een gedicht. Denk ik. Hoewel betere opties nog altijd welkom zijn :'D Ik wil het liefst een soort 'vertellertje' vanuit de ikvorm :/

    heb je niet iemand op Q die altijd mooi schrijft?
    misschien als je het aan die persoon vraaagt, en je een mooi stukje hebt gevonden, dat je dat voorleest?
    -naja, misschien is dat een idee ;3-

    Whipple schreef:
    (...)
    heb je niet iemand op Q die altijd mooi schrijft?
    misschien als je het aan die persoon vraaagt, en je een mooi stukje hebt gevonden, dat je dat voorleest?
    -naja, misschien is dat een idee ;3-

    Goed idee, ik zal eens rondkijken ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Goed idee, ik zal eens rondkijken ^^

    graag gedaan n_n

    Whipple schreef:
    ik heb denk ik niet iets moois wat jij voor wilt dragen ;3
    dus sorry ik weet niet ;3


    I need you like a heart needs a beat

    Meschien een lied dat je mooi vind of iets van je lievelings schrijver?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall