• ik had afgepsroken met mijn crush vandaag ;

    Ik. haat. jongens.

    Het was echt kut. Hij kwam al te laat, jaja. en zijn vrienden waren er ook. Ik was met een van hun aan het praten odmat ik ze wel kende zeggen ze 'Ja hij lult echt vet vaak over je enz.' -als in, leuk, praten- en hun bleven dus en pepijn en kristel waren er ook nog dus die bleven omdat ik het wou. Kwam die eindelijk tien minuten te laat is ie alleen maar druk met zich macho te gedragen. waarom doet ie dat nou ? ;x echt hij kan zó lief zijn maar dit was echt verschrikkelijk kut. Ik had echt zin om pepijn te knuffelen - hij is mijn beste vriend- gewoon om Duco boos te maken. maar pepijn was bang dat duco hem dan in mekaar zou slaan dus wou die dat niet. ergens denk ik nu dat dat ook wel zou kunnen gebeuren. ik snap jongens gewoon niet.


    En nu heb ik dus last van mezelf, van mijn gevoelens en vooral van mijn buik. als ik alleen maar aan hem denk krijg ik buikpijn, alsof er duizenden vlinders in rondfladderen. ik heb al 2 bijna 3 dagen bijna niets gegeten, ik krijg geen hap door mijn keel. ik wil dat het over is, waarom kan je niet zelf kiezen op wie je verliefd wordt?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2010 - 17:16 ]


    We can only learn to love by loving.

    Ja, dat had god moeten doen. Maar meestal ben ik wel op een leuk, lief en knap persoon verliefd. Een keer was echt een misverstand, toen dacht ik dat ik verliefd was op en jongen, maar later bleek dus van niet. Het is soms wel heel onhandig. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ik vind het echt onrespectvol dat je die titel hebt. (niet aanvallend bedoeld ofzo)


    .

    Ik ben het helemaal met je eens. Heel veel sterkte/succes met je verliefdheid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Marilena schreef:
    Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ik vind het echt onrespectvol dat je die titel hebt. (niet aanvallend bedoeld ofzo)

    dat vind ik eigenlijk ook ;x


    en praat eens onder vier ogen met hem, ofzo? ;3
    en vertel wat je nu verteld hebt =3

    Ja, rot voor je... jij bnt gelukkig niet de enige met zo'n probleem ;) maar dan moet je God niet de schuld geven ... :8

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:11 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Suc6 ermee :'D
    En ik zou dat heeeeeeel graag willen _O_ Ik wil er vanaf

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:10 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    IK geloof simpel weg niet in God. Ik geloof in Jashin, meer geweldadig. IK scheld nogal veel, mag gelukkig met mijn geloof en ik ben soms snel boos en agressief. Maar mensen slaan doe ik niet, tenzei ze er echt goed om vragen. Maar goed als je geen zin hebt om in God te geloven geloof je nergens in of gewoon in een ander geloof.


    AlphaRaven

    Ik ben het met je eens.
    en dat van die vlindertjes in je buik vind ik schattig.(krul)


    Smiling but close to tears.

    -foute post-

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:12 ]


    We can only learn to love by loving.

    Nicol, schelden in titels mag niet dus ook niet in die van jou.
    Daarom heb ik hem aangepast, en ook je beginpost. Je kwetst mensen echt met wat je titel eerst was.

    Marilena schreef:
    Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ik vind het echt onrespectvol dat je die titel hebt. (niet aanvallend bedoeld ofzo)

    Als je het verhaal leest toon je ook wat respect voor haar en dan snap je het misschien ook en hoef je gelijk niet zo te regeren.-niet aanvallend bedoelt.-

    Dat ken ik ja -haat haat-.
    Helaas kan je er niks aan veranderen ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik geef God ook overal de schuld van dus zullen we samenspannen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jongens gedragen zich nu eenmaal anders als ze bij hun vrienden zijn, maar dat betekend niet dat hij je niet leuk vind. Spreek gewoon een keer met hem alleen af? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hush schreef:
    Ik geef God ook overal de schuld van dus zullen we samenspannen?
    is goed, hoe zullen we hem laten buigen voor ons?


    We can only learn to love by loving.

    Ik haat samen met jou jongens.
    Die van mij heeft vijf keer al afgesproken en alle vijf de keren, ging het niet door, door hem!


    Think before you act.