• Als mensen hun levensverhaal hier neer zetten en dan de orginele namen niet wilt noemen. Daar zit ik absoluut niet mee, maar wel dat ze dan alleen de begin letter doen bijvoorbeeld N of K.
    Ik kan dat verhaal dan echt niet lezen, pak dan gewoon fake namen. Ik moet echt alles dan zeker twee keer lezen voordat ik het eindelijk snap.
    -erger erger-
    Wie heeft dit nog meer?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 15:47 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Joker schreef:
    Ik erger me daar niet aan.
    Maar soms moet ik ff terugkijken wie wie was :'D Of ik klik het gewoon weg en heb er schijt aan.


    You move me ......... Kurt

    Vooral als je iets van zes of zeven letters neerzet.
    K H J R J S T... Shit man.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev zei op 29 maart 2010 - 17:58:

    Vooral als je iets van zes of zeven letters neerzet.
    K H J R J S T... Shit man.


    jah idd. of dan verhaal en dan ineens heel ander hoofdstuk aan dat verhaal :O :S


    Some angels have no wings.

    Ik erger me er niet aan, maar geraak ook wel in de war en heb erdoor meestal geen zin om verder te lezen.


    -

    Heroic schreef:
    Ik niet.
    Ik doe het zelf soms ook, of ik gebruik gewoon fake namen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik haat dat (':
    Bedenkt dan tenminste andere namen, maar toch niet met die letters, alsjeblieft zeg.
    Da's zo verwarrend!


    Where there is a sea there are pirates...

    Joker schreef:
    Ik erger me daar niet aan.
    Maar soms moet ik ff terugkijken wie wie was :'D Of ik klik het gewoon weg en heb er schijt aan.

    Heroic schreef:
    Ik niet.
    Ik doe het zelf soms ook, of ik gebruik gewoon fake namen.

    Louisiana schreef:
    ik. ik raak dan helemaal in de war en moet het verhaaltje dan 3 x lezen voordat ik het snap.


    None but ourselves can free our minds.

    Joker schreef:
    Ik erger me daar niet aan.
    Maar soms moet ik ff terugkijken wie wie was :'D Of ik klik het gewoon weg en heb er schijt aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik erger me er niet echt aan maar het is wel lastiger om het te lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall