• Mijn moeder weet wel hoe ze me chagrijnig krijgt...
    Eerst zegt ze gisteren tegen mij, 'alle kleren zitten zowat bijna in de was omdat jullie ze zo laat bij de was gooien!'
    Dus ik vind met moeite een broek en shirt en doe die aan. Nu vanochtend werd ik wakker, en ik had al niet zo goed geslapen, ik had het gevoel dat ik net was gaan slapen roept mijn moeder me wakker.
    Kom ik even later beneden, zie ik mijn ZUSJE in mijn dure broek die is zelf moest betalen! Dus ik kwaad worden, maar ik moest er maar mee leven zij had nu even mijn broek aan. Ik haar dus vertellen dat ze er ongelofelijk voorzichtig mee moet doen, geen lijm ofzo in smeren! En ze heeft zo'n ongelofelijk dikke kónt als mijn broek helemaal uit gerekt is kan ik er ook niks meer mee!
    Kijkt ze me vet eigenwijs aan en loopt ze mooi weg, als er ook maar iets met mijn broek is dan moet ze zo snel mogelijk het huis uit raken! En toen werd het nog mooier moest ik ineens alles doen, het brood voor mijn zusje smeren, de thee even zetten etc.
    Ik ben nu zo pissig, en misschien overdrijf ik het allemaal wel, maar momenteel vind ik dit dus echt heel kút.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    kan er ook niet tegen als mijn zus mijn kleren zonder te vragen aan doet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jeetje het is toch JOU broek laat haar er maar en kopen van haar zakgeld