• Instorten.


    Alles van de afgelopen 6/7 jaar komt nu opeens allemaal op me. Alle herrineringen komen terug en daardoor akn ik nu wel janken. Ik probeer altijd vrolijk te zijn als anderen mensen erbij zijn maar op dit moment word het even allemaal teveel. Ik heb mijn gehele leven al rpoblemen en de laatste tijd voel ik me down en kan ik wel de gehele tijd huilen. Ik b ben futloos en krijg de herriniringen niet uit mijn hoofd.
    Ik heb wel 2 mensen waar ik alles aan kan vertellen maar ik wil ze niet nog meer belasten met mijn problemen.
    Mijn cijfers gaan er ook echt vreselijk door achteruit.


    behind very angel is a demon

    het klinkt miss dom, maar net zolang huilen totdat je uitgehuild bent en vooral vertellen aan die 2 mensen , veeel sterkte(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    het klinkt miss dom, maar net zolang huilen totdat je uitgehuild bent en vooral vertellen aan die 2 mensen , veeel sterkte(flower)

    Als ik het ze wil vertellen dan zijn ze altijd heel blij en hyper bezig en dan denk ik dat ik dat voor hun verpest als ik het vertel. Daarom houd ik het maar stil. Terwijl ik me daardoor altijd veel rotter ga voelen.


    behind very angel is a demon

    Weetje, ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb bv een hele goede vriendin in portugal. Ik heb haar nog nooit in het echt gezien maar ik vertel haar wel alles omdat het misschien minder eng is om het met iemand te bespreken die je niet elke dag ziet. En misschien moet je iemand vinden die het zelfde heeft meegemaakt als jouw want daar praat je meestal veel makkelijker mee.

    Veeeeeel Sterkte (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Je moet er zeker met iemand over praten
    Sterkte(H)


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    andrew schreef:
    Weetje, ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb bv een hele goede vriendin in portugal. Ik heb haar nog nooit in het echt gezien maar ik vertel haar wel alles omdat het misschien minder eng is om het met iemand te bespreken die je niet elke dag ziet. En misschien moet je iemand vinden die het zelfde heeft meegemaakt als jouw want daar praat je meestal veel makkelijker mee.

    Veeeeeel Sterkte (flower)

    Ik praat niet makkelijk over mijn verleden. Ik kan het ook niet. (of ik wil het niet). Maar ik wil mensen altijd recht aan kunnen kijken als ik ze zo iets vertel en dat kan dan niet. (Weet het ik ben raar)


    behind very angel is a demon

    AttackAndKil schreef:
    (...)
    Als ik het ze wil vertellen dan zijn ze altijd heel blij en hyper bezig en dan denk ik dat ik dat voor hun verpest als ik het vertel. Daarom houd ik het maar stil. Terwijl ik me daardoor altijd veel rotter ga voelen.


    IDIOOT!!!! (A)
    Je kan het altijd aan ons kwijt, hoe hyper / vrolijk / miyavi-achtig we ook zijn!!! Echt, Tora-chan en ik hebben daar geen moeite mee, we zijn toch niet voor niets je vriendinnen?!?! :)
    En als je je rotter gaat voelen door het voor je te houden, worden Tora-chan en ik daar ook niet vrolijk van, dus zeg het voortaan maar, want Tora-chan en ik willen je juist helpen. En ookal zijn we hyper, dat maakt niks uit, je verpest echt helemaal niks voor ons, echt niet.


    Sometimes Rules Are Meant To Be Broken...

    Dat had ik vorig jaar ook. Ik weet helaas niet wat je er het beste aan kan doen..


    your eyes are like stars in the night.

    Same here, vandaar dat ik ook officieel Depressief ben geworden, je moet er met iemand over praten over waar je mee zit, hoe het nu met je gaat en of je het kan verhelpen, dan voel je je vast stukken beter, loop er niet te lang mee rond en wacht niet te lang tot je er met iemand over gaat praten want dan krijg je daar laten problemen mee, of spijt van. Succes en het komt wel goed (flower)(H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    k heb dat ook gehad. dat is gewoon een periode.
    k zou als tip geven zoek veel afleiding (:


    Just got to make sweet love `till the break of dawn