• Ik ben nu bijna 15, en binnenkort gaan we met mijn hockeyteam, -waarin ook 16-jarigen zitten-, prosecco drinken aan't einde van het seizoen. En dus mocht ik van mijn ouders daarnet een half glaasje rosé om te wennen :') Het was wel lekker, haha. En nu ben ik natuurlijk héél benieuwd;

    Op welke leeftijd mochten jullie van je ouders voor het eerst wijn/sterke drank? (krul)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 18:26 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik weet het niet meer (':
    Ik mag alles drinken wat ik wil, want ik word echt nooit dronken, in tegenstelling tot mijn zus, haha. ;d
    Niet dat ik het dan zo vaak drink, want ik vind er toch niks aan (':


    Where there is a sea there are pirates...

    wijn/sterke drank vind ik een vage vraag.
    14e breezer. maar komt omdat mijn zus ouder is.. en wij eigenlijk altijd alles tegelijk mochten.
    toen ik 16 was.. mocht ik alles zelf weten, en ik mag nu ook sterke drank zoals whisky enzo.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Treasures schreef:
    Geen idee eigenlijk. Eigenlijk doe ik het gewoon.. :'$

    eigelijk mocht ik het altijd wel een beetje. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik echt serieus pas vanaf mijn 16e O__o

    Ik drink geen alcohol en ga dat ook nooit doen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Op mijn 12/13 mocht ik eens proeven van de wijn. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, in de zomervakantie was ik zo ziek, dat ik niets meer binnenhield. En toen hebben ze me kriek laten drinken omdat dat zogezegd zou helpen..
    Ik was toen 13


    Jaybee dude (:

    Sid schreef:
    Geen idee, ik mocht als klein kind al héél kleine slokjes proeven :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik mog altoijd slokjes proeven of druppeltje wijn met een kilo water. en sinds mijn 11e drink ik soms in het weekend een glaasje wijn met me ouders (:
    maar dat komt omdat mijn vader wijn exper is soort van xd


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Het kan mjn ouders niet echt veel schelen, denk ik [: waarschijnlijk ook omdat ze weten dat wanneer ze het gaan verbieden, de kans dat ik het ga doen met 50% toeneemt, want zo dom ben ik :Y) maar ik drink toch niet, dusja[:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Op mijn 12e mocht ik champagne en wijn proeven, maar ik vond het vies. Nu ben ik 16 en ik heb het meer voor bier :')


    Happiness hit her like a train on a track

    hehehe ik ben nu 18 en men ouders beginnen bijna te smeken of ik geen wijn ofzo wil drinken ;'D
    ik vind alcohol echt ranzig smaken


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben 16 en mag het nu eigenlijk nog niet eens, maar ik doe het toch, haha voor concerten drink ik meestal wodka-cola <3


    -

    13/14 jaar
    maar toen daarna kreeg ik een alcohol verbod, omdat ik een x een beetje aangeschoten was op een verjaardag:$
    und nu ik het gewoon mag (ben 17) drink ik niet zoveel meer:P...
    moet meestal op de scooter terug naar huis, dusch ik drink dan niet


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.