• Filmpje1
    Filmpje2

    foto1
    Foto2
    foto3


    Fans met hond
    klik

    ik vraag me af: Zijn de honden mee op tour? en wat zijn hun namen?


    ik zat net eens te denken, zou het niet kunnen dat Bill die honden mee heeft genomen omdat hij zich anders 'eenzaam' voelt, want dat zegt hij toch ook regelmatig in intervieuws?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:59 ]

    Honden vinden aandacht leuk,maar geen hysterie. Het hangt trouwens af van hond per hond. De ene hond vindt het leuk,de andere niet.

    Jeetje,
    kunnen ze nu zelfs die honden niet gerust laten? 0o

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 21:09 ]

    Etoile schreef:
    Honden vinden aandacht leuk,maar geen hysterie. Het hangt trouwens af van hond per hond. De ene hond vindt het leuk,de andere niet.


    Dat klopt. K heb ook honden. En de een is echt hellemaal gek van aandacht. En de ander moet je met rust laten.

    Volgens mij heet de labrador Scotty, voor de rest heb ik geen idee. En ik zou mijn hond ook mee op tour nemen.


    Life is hard and then we die

    Whipple schreef:
    hhaa :'D
    best belachelijk eigenlijk ;3
    gaan ze honden filmen alleen omdat ze van Tom en Bill zijn ;x
    naja, ik denk dus van wel x'D
    ze zijn trouwens wel heel lief ;3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Etoile schreef:
    Honden vinden aandacht leuk,maar geen hysterie. Het hangt trouwens af van hond per hond. De ene hond vindt het leuk,de andere niet.


    Inderdaad en ik denk dat als de fans niet te hevig zijn dat de honden het zelfs leuk vinden. Want nu hun baasjes het zo druk hebben (Bill en Tom zullen ze heus wel veel liefde geven maar nu met die tour misschien iets minder.) krijgen ze dus heel wat aandacht en ik ben er zeker van ook héél veel liefde (al is het misschien gewoon omdat het de honden zijn van de tweeling) krijgen van de fans.
    Dus die zullen niet klagen zolang de fans maar niet te hysterisch worden.


    One Day you'll remember me...

    Scotty is een zwarte labrador van tom:$

    Ik vind het zielig voor die honden, die zijn doodsbang. Ik had gisteren een filmpje gekeken dat ze het hotel binnen gingen met de honden en er stonden fans hysterisch te gillen. Die honden wisten niet hoe snel ze binnen moesten zijn mét de staart tussen de benen. Dus ik vind het ronduit belachelijk dat ze die honden zo dicht bij de fans laten. Maar goed, dat is hoe ik erover denk.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Het is niet erg als ze af en toe meegaan, maar honden kunnen héél slecht tegen stress. Maar zij zullen zelf wel weten hoe ze met hun dieren om moeten gaan =]


    ars moriendi

    Frightened schreef:
    Eén van die honden heet Scotty, maar ik weet niet welke dat is. x'D
    En volgens mij gaan er idd twee mee op tour. ^^
    Scotty is trouwens van hun moeder en hun stiefvader niet van Bill en Tom. Ze hebben 4 honden, binnnekort misschien 5. De grootste zijn mee op tour. Opzich zijn de namen wel op het internet te vinden als je goed zoekt -als je dat zou willen- Ik weet ze in ieder geval, maar ik vertel ze niet door. Ik vind het inderdaad zielig als zo'n hondje de hele tijd van alle kanten geroepen word ofzo. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    BouAlysia schreef:
    Scotty is een zwarte labrador van tom:$

    Het is een doberman-labrador en hij is van Simone en Gordon.


    your eyes are like stars in the night.

    Trouwens, foto 1,2 en 3 ook wel zijn al heel erg oud. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Scotty is trouwens van hun moeder en hun stiefvader niet van Bill en Tom. Ze hebben 4 honden, binnnekort misschien 5. De grootste zijn mee op tour. Opzich zijn de namen wel op het internet te vinden als je goed zoekt -als je dat zou willen- Ik weet ze in ieder geval, maar ik vertel ze niet door. Ik vind het inderdaad zielig als zo'n hondje de hele tijd van alle kanten geroepen word ofzo. :Y)

    Ik vind het sowieso zielig voor die beestjes... Mijn honden vinden het ook niet fijn om gefilmt te worden enzo. Ik vind dat ze die honden gewoon met rust moeten laten.


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ik vind het sowieso zielig voor die beestjes... Mijn honden vinden het ook niet fijn om gefilmt te worden enzo. Ik vind dat ze die honden gewoon met rust moeten laten.
    Doen ze niet en daar hoef jij je niet druk om te maken Anouk, als ze echt te ver gaan dan houd het personeel van Tokio Hotel ze wel tegen, of Bill en co zelf. En zowieso of je nu drie maanden je honden niet meer ziet of je krijgt de kans om ze mee te nemen en te zorgen dat ze zich 99 van de 100 % veilig voelen.. Dan zou ik die 1% riskeren om ze mee te nemen. Die honden zijn wel wat gewend, en worden zowat op handen gedragen. Ze worden zo ontzettend verwend, ze komen niets te kort.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Doen ze niet en daar hoef jij je niet druk om te maken Anouk, als ze echt te ver gaan dan houd het personeel van Tokio Hotel ze wel tegen, of Bill en co zelf. En zowieso of je nu drie maanden je honden niet meer ziet of je krijgt de kans om ze mee te nemen en te zorgen dat ze zich 99 van de 100 % veilig voelen.. Dan zou ik die 1% riskeren om ze mee te nemen. Die honden zijn wel wat gewend, en worden zowat op handen gedragen. Ze worden zo ontzettend verwend, ze komen niets te kort.

    Hihi, ik ben soms echt erg als het om beesten gaat, najha ik heb er alle hertrouwen in dat Tom en Billa ze goed verzorgen. :'D


    -