• AH yes! Ik ben best blij nu eigenlijk want ik mag binnenkort waarschijnlijk terug gaan paardrijden! De manege waar ik reed was opgedoekt en nu is er sinds kort terug één bij ons in de buurt en binnenkort gaan we daar es kijken ;3 Ah god ik ben zo blij

    haha, ik rij ook al mijn hele leven paard. maar bij ons koste het 15 euro, en had je een uur les. toen hebben mijn ouders besloten zelf maar een paard te kopen ^^

    Gefeliciteeeeerd.(flower)
    Ik kreeg ooit privé les, en ik was doodop.
    dat doe ik nooit meer, haha.


    Smiling but close to tears.

    Captivity schreef:
    haha, ik rij ook al mijn hele leven paard. maar bij ons koste het 15 euro, en had je een uur les. toen hebben mijn ouders besloten zelf maar een paard te kopen ^^

    Aw lucky you!
    Ik heb vier jaar aan paardrijden gedaan, maar toen de manege wegging besloten mijn ouders ermee te stoppen en dat vond ik zo jammer ;3 dus nu ben ik echt blij, haha ;3

    Na twaalf jaar rijden ben ik moeten stoppen omdat het te duur werd en ik een barst in mijn knie had. ):

    Ik haat paarden. ;x

    ik ben eigenlijk niet zo voor paarden, maar ik vind het enig voor je

    Dat is echt kei leuk. Ik rij al sinds mijn 6de, en ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik zou moeten stoppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh, gefeliciteerd! Als ik het zo kan zeggen :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat leuk ;D.
    Ik zou het paardrijden echt niet meer kunnen missen en heb sinds een jaartje mijn eigen paardje^^.


    I am an idiot, I move.

    Cloudburst schreef:
    Oh, gefeliciteerd! Als ik het zo kan zeggen :'D


    Tanya is de beste.

    Cloudburst schreef:
    Oh, gefeliciteerd! Als ik het zo kan zeggen :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ahw leuk! : D
    Ik rijd ook paard :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.