• Ik ben zojuist begonnen aan het begin van een brief. Een brief die ik al 2 jaar lang wil schrijven, maar ik stelde het steeds uit.

    Gewoon omdat ik bang ben dat ik die persoon zal kwetsen met wat ik ook maar in de brief zal neerschrijven. Maar het is gewoon zo ontzettend belangrijk voor mijn ontwikkeling en mijn band met haar dat ik dit doe.

    Kennen jullie dat gevoel ook, dat je iets moet doen, compleet tegen je wil in terwijl je doodsbang bent, maar dat het gewoon moet omdat het niet anders kan?

    Dit is trouwens waarschijnlijk het engste wat ik ooit in mijn leven zal moeten doen en geloof met het is niet simpel weg een doodnormale brief :'D :Y).


    EDIT: sommige mensen zullen misschien wel weten waar dit over gaat, mensen die me heel goed kennen tenminste. En ja, ik ga eindelijk dé brief schrijven, wish me luck.

    Dubbel EDIT: Ik heb hem af nu. Ik heb er bijna 4 weken over gedaan. Ik ben trots op mezelf. Hij is 5 kantjes lang en ik ga hem nu vertalen in het Duits. Volgende week ga ik hem afgeven. Wish me luck! *,*

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, dat heb ik al eens gehad. Je moet nu even over die drempel heen, en het toch gewoon doen. -pushed-

    Nog noiot meegemaakt, maar ik heb wel vaak gehad dat ik geen idee had dat ik echt geen flauw benul had wat ik tegen iemand moest zeggen, die ik had gekwetst of wat dan ook.
    Heel veel succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik begrijp je hoor, ik heb ook zoiets en ik blijf maar uitstellen en uitvluchten vinden -.-
    Ik ben een lafaard.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik denk dat zodra je eenmaal wat op geschreven hebt, je je verstand op nul moet zitten en dat de woorden dan zo vanuit je pen op je papier vloeien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    UNCOMMON schreef:
    Ja, dat heb ik al eens gehad. Je moet nu even over die drempel heen, en het toch gewoon doen. -pushed-
    Gheheh ik ben al begonnen. Ik heb al bijna een a4tje vol, maar eigenlijk ben ik nog niet eens aan het echte verhaal begonnen .__. het zal ook niet iets zijn wat ik in een dag afkrijg. Ik moet het echt aan de kant leggen om eraan verder te kunnen denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh ik ben al begonnen. Ik heb al bijna een a4tje vol, maar eigenlijk ben ik nog niet eens aan het echte verhaal begonnen .__. het zal ook niet iets zijn wat ik in een dag afkrijg. Ik moet het echt aan de kant leggen om eraan verder te kunnen denk ik.

    Ach, dat maakt niks uit, toch? Je kunt er zo lang aan zitten als je wilt, niemand gaat je dwingen (denk / hoop ik) En trouwens, -bij mij dan-, ik krijg altijd de best ideeën als ik in bed lig n.n

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ach, dat maakt niks uit, toch? Je kunt er zo lang aan zitten als je wilt, niemand gaat je dwingen (denk / hoop ik) En trouwens, -bij mij dan-, ik krijg altijd de best ideeën als ik in bed lig n.n
    Ik moet het over ongeveer een maand af hebben, want dan zie ik der *,*. Maar dankje wel voor de tip. :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik moet het over ongeveer een maand af hebben, want dan zie ik der *,*. Maar dankje wel voor de tip. :'D

    Tijd zat! Haha, succes <3

    UNCOMMON schreef:
    Ja, dat heb ik al eens gehad. Je moet nu even over die drempel heen, en het toch gewoon doen. -pushed-

    Agree (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem af nu. Ik heb er bijna 4 weken over gedaan. Ik ben trots op mezelf. Hij is 5 kantjes lang en ik ga hem nu vertalen in het Duits. Volgende week ga ik hem afgeven. Wish me luck! *,*

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:16 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Yeuh, veel succes!
    Dat doet me denken aan mijn examens...


    Your make-up is terrible

    You go girl. (:
    Good luck!


    your eyes are like stars in the night.

    Succes, again ;)

    Goedzo, Kirs <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Volgende week?

    - puzzelt in hoofd -

    Ooooh..

    Successsss! (krul)(flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.