• Iedereen neemt mij de kans af om TH te ontmoeten!
    Ik heb door hun een heleboel andere mensen leren kennen. Ik ken de meesten niet persoonlijk, maar via internet. En dan zie ik iedere keer weer opnieuw één van hun die een meet and greet- foto met TH op hun site zet.
    Net weer één...
    Ik kan er écht niet meer tegen.
    Tokio Hotel ontmoeten is mijn enige droom die ik nog wil realiseren. Al mijn andere dromen maken me niks meer uit. Die lukken toch niet (en nu niet zeuren dat ik niet zo negatief moet zijn, je weet niet waarover ik het heb)
    Maar het voelt alsof die droom ook tot die anderen behoort...
    Ik heb er genoeg van. Ik kan niet uren wachten voor hun hotel, tourbus of whatever ookal zou ik dat zo graag willen. Fysiek gaat dat niet voor mij.
    Ik heb het gevoel dat ik geen enkel doel meer heb...
    (dat moest er nu echt even uit)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Niet opgeven, meid!
    Ooit kun jij ook een heleboel andere meisjes jaloers maken door hen ontmoet te hebben.

    Serieus, geef nooit op, want dan kom je er inderdaad niet. :]


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Niet opgeven, meid!
    Ooit kun jij ook een heleboel andere meisjes jaloers maken door hen ontmoet te hebben.

    Serieus, geef nooit op, want dan kom je er inderdaad niet. :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jouw tijd komt nog, geduld.
    Je droom zal zeker nog wel uitkomen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Jouw tijd komt nog, geduld.
    Je droom zal zeker nog wel uitkomen.

    Cloudburst schreef:
    Jouw tijd komt nog, geduld.
    Je droom zal zeker nog wel uitkomen.

    Hoe langer je wacht, hoe meer de hysterie afzakt en hoe meer kans je hebt op een M&G. Blijf vooral hopen, en stel jezelf nieuwe doelen in je leven.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 15:23 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Eywa schreef:
    Niet opgeven, meid!
    Ooit kun jij ook een heleboel andere meisjes jaloers maken door hen ontmoet te hebben.

    Serieus, geef nooit op, want dan kom je er inderdaad niet. :]


    Smiling but close to tears.

    Als je er blijft in geloven, dan zul je ze vast wel ontmoeten! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Heb ik ook!
    Zeker omdat ik tijdens concerten altijd misselijk wordt en niet eens van de concerten kan genieten! -.-
    Je wil niet hopen omdat je dan weet dat je vast niet zal winnen dus probeer je niet te hopen, maar dat kan je niet laten en stiekem hoop je toch. Je mag er niet al te veel naar streven en dan komt een verassing meestal onverwachts. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cloudburst schreef:
    Jouw tijd komt nog, geduld.
    Je droom zal zeker nog wel uitkomen.


    Tanya is de beste.

    Don't give up, girl! Als je opgeeft, kom je er nooit. Blijf gewoon meedoen met prijsvragen, en blijf hun concerten bezoeken. Op een dag gaat het je lukken, daar ben ik zeker van. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    the same here!
    ik wil ze ook graag ontmoeten, maar mij lukt dat ook niet, en zoals hier boven al word gezegt, blijven hopen, doe ik ook!

    Washington schreef:
    Hoe langer je wacht, hoe meer de hysterie afzakt en hoe meer kans je hebt op een M&G. Blijf vooral hopen, en stel jezelf nieuwe doelen in je leven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, dat heb ik ook. Ik zie altijd meisjes met hun op de foto, het zijn focking hell altijd dezelfde die geluk hebben. Maar goed, nu positief denken! Gewoon meedoen aan elke Meet & Greet, zolang mogelijk blijven staan aan hotels, zo dicht mogelijk bij podiums staan, en de moed vooral niet verliezen.

    Oja nog een edit aan mijn vorige berichtje. Ik vind inderdaad dat je niet zo negatief moet zijn en ik weet dat jij zei dat we dat niet moeten zeggen, maar ik doe het toch.

    Je eigen geluk maar je zelf, en dat heb ik al mijn hele leven lang ervaren en meegemaakt en op de meest hardste en gemeenste manieren. En ik kan me voorstellen dat je zo graag is een gesprek met ze wilt of met de op de foto wilt, maar het is gewoon niet gezond als je dat opstelt als hét levensdoel.

    En je moet ook niet uren gaan wachten bij hun tourbus enkel voor een foto. Dan krijg je de meest kutte foto's en dat is dan een zogenaamde vrolijke Bill die dan lacht terwijl hij strontchagrijnig is dat zijn privacy weer ingepikt word. Geloof me dat zijn geen leuke grimassen. En het is zowieso obsessed. Uiteindelijk krijg je die energie echt niet terug van de jongens.

    Maar stel jezelf een doel voor ogen. Iets wat je wilt leren of meemaken, want niet zo moeilijk is om te bereiken. Ik snap dat je je dromen wilt naleven en alles maar begin met een kleine stap en probeer niet gelijk een sprong van 300 kilometer te maken, dat lukt niemand.


    Wie du mir, so ich dir.