• De stelling van vandaag luidt:
    Zwervers kiezen zelf voor hun leven, en zijn in deze situatie terecht gekomen door hun eigen fouten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms.


    Never run out of reasons to smile...

    Het hangt ervanaf Hoe ....maar je hoort toch van je fouten te leren?


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Half waar half niet. Sommige zijn er terrecht gekomen door fouten die ze hebben gemaakt maar ze hebben er nooit voor gekozen en wil je er eenmaal uitkomen lukt dat niet. Zeg nou zelf: wie neemt er nou een zwerfer aan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    niet allemaal,
    sommige wel, anderen niet.

    HA mijn stelling (krul)

    NYC schreef:
    Half waar half niet. Sommige zijn er terrecht gekomen door fouten die ze hebben gemaakt maar ze hebben er nooit voor gekozen en wil je er eenmaal uitkomen lukt dat niet. Zeg nou zelf: wie neemt er nou een zwerfer aan?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 14:38 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Joselyne schreef:
    Dat is niet altijd zo. Soms is het een samenloop van omstandigheden en kunnen ze er niks aan doen.


    Smiling but close to tears.

    Oneens,er zullen er zeker wel zijn wiens eigenschuld het is,maar niet bij iedereen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is eigelijk wel waar


    michael joseph jackson

    Soms wel en soms ook niet ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Siren schreef:
    Dat hangt ervan af hoe en waarom ze in die situatie zijn terechtgekomen. Je kan ze niet allemaal in een categorie plaatsen, er zijn verschillende manieren om, zeg maar, een zwerver te 'worden'.
    Het hangt er allemaal vanaf. Niet mee eens dus.


    Happiness hit her like a train on a track

    Lol, dat was mijn stelling (krul)

    Ik vind zelf dat het inderdaad ook aan de persoon zelf ligt. De een vergokt al zijn geld, de ander zijn huis brand af zonder dat hij/zij er wat aan kan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Siren schreef:
    Dat hangt ervan af hoe en waarom ze in die situatie zijn terechtgekomen. Je kan ze niet allemaal in een categorie plaatsen, er zijn verschillende manieren om, zeg maar, een zwerver te 'worden'.
    Het hangt er allemaal vanaf. Niet mee eens dus.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet iedereen. Sommige hebben er misschien voor gekozen anderen hebben een fout begaan en zijn zo onbedoeld aan het zwerven geslagen en nog anderen hebben er helemaal niets aan kunnen doen.

    Ik vind dat ieder van hen geholpen moet worden als ze dat willen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Siren schreef:
    Dat hangt ervan af hoe en waarom ze in die situatie zijn terechtgekomen. Je kan ze niet allemaal in een categorie plaatsen, er zijn verschillende manieren om, zeg maar, een zwerver te 'worden'.
    Het hangt er allemaal vanaf. Niet mee eens dus.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens want soms hebben ze het niet aan hun zelf te danken maar aan iets anders en zwervers zijn best aardig :]


    I'm just a little girl in a big mean world.