• We moesten laatst nog een beokverslag maken over De meester van de zwarte molen --'. Super saai boek. Ik heb hem gewoon niet gelezen, het was een boek van jaren 80 O__o. in elke zin moest er wel een woord zijn die ik niet snapte. Ik heb gewoon een samenvatting opgezocht op internet. Toen ik mijn boek opende begon ik al te gapen D:, Maar ja. Wie heeft er nog meer last van ?:Y)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 21:33 ]

    Ik vind lezen leuk, en ik lees alleen maar boeken die ik leuk vind. Heb nog nooit gehad dat ik een boek had dat ik niet leuk vond en niet heb gelezen.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij mogen onze boeken gelukkig zelf kiezen. ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 21:36 ]


    Let the Night embrace you

    Heroic schreef:
    Ik vind lezen leuk, en ik lees alleen maar boeken die ik leuk vind. Heb nog nooit gehad dat ik een boek had dat ik niet leuk vond en niet heb gelezen.(krul)

    Als je deze boek leest wordt het je eerste saaie boek:Y)

    Eywa schreef:
    Wij mogen onze boeken gelukkig zelf kiezen en zo'n boek zou ik best leuk vinden. :X

    Dit was verplicht .___.,

    Joun mening :Y), maar ik vond het niks:9~

    Ik moest dat ook voor een mondeling Nederlands.. Toen moest ik Eline Vere lezen.. Dat is uit 1800 ofzoo.. Niet normaal.. Ik snapte er ook geen kut van.. Dus toen heb ik ook een samenvatting van het internet gehaald.. En bij het mondeling hadden ze nog geen eens door dat ik het niet gelezen had.. Ik dus super blij.. Wat kunnen leraren toch stom zijn


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Eywa schreef:
    Wij mogen onze boeken gelukkig zelf kiezen. ^^

    Ik heb een boek moeten lezen over een meisje dat in de prehistorie haar regels voor de eerste keer kreeg. :/
    Achteraf bekeken viel het al bij al nog wel mee, maar ik zou het nooit opnieuw lezen! En al zeker het vervolg niet. :'o


    007

    CloseToMe schreef:
    Ik moest dat ook voor een mondeling Nederlands.. Toen moest ik Eline Vere lezen.. Dat is uit 1800 ofzoo.. Niet normaal.. Ik snapte er ook geen kut van.. Dus toen heb ik ook een samenvatting van het internet gehaald.. En bij het mondeling hadden ze nog geen eens door dat ik het niet gelezen had.. Ik dus super blij.. Wat kunnen leraren toch stom zijn

    Hahah! Ja inderdaad, leraren kunnen echt stom zijn XD (zijn ze ook, maar op een andere manier) Ik moest een autobiografisch boek lezen en een verslag ervan maken, al bij het eerste woord viel ik in slaap. Ik houd er gewoon niet van, maar ik had wel respect voor de man. Ik vond het alleen een supersaai boek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb laatst nog een boek gelezen, en dat was ook super saai. Ging nergens over en er gebeurde echt niks :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.