• Morgen van half 9 tot half 11 school en daarna geen school meer 8D En dan heb ik 3 uur examen Engels, wat overigens té makkelijk is 8) Mijn vakantie is zo goed als begonnen -sigh-
    Alleen moet ik maandag & vrijdag nog naar school, maar dat is niet voor te leren.
    Hoe zit dat bij jullie?

    Morgen nog een dag les en dan volgende week van maandag tot donderdag examens. Donderdagmiddag vrij en vrijdagmorgen nog naar school, voor een domme sponsorloop.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb morgen voormiddag vrij en 's middags mondeling verdediging van eindwerk. En dan heb ik nog tot volgende week donderdag examens. Dinsdag ben ik begonnen.
    Maar vrijdag vertrek ik wel op Romereis met school dan. :'DD

    09.15 - 13.50.
    Héérlijk, valt voor mij goed te doen hoor. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik begin morgen met mijn schoolexamens.. Echt hoe dood wil je mij hebben.. Maar volgende week woensdaf en vrijdag ben ik vrij!!! Dus super chill... Eindelijk een keer :)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Wat voor vakantie heb jij dan?
    Ik heb vanaf volgende week 2 weken examentoetsen en daarna moet ik gewoon weer normaal naar school en vier weken later ofzo heb ik m'n eindexame (daarna nooit meer school omg _O_ )


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nog 10 weken in totaal en dan ben ik ook klaar voor dit jaar !

    Moet alleen nog even een paar studiepunten halen :(


    Life is like a box of chocolats,

    Chrysalis schreef:
    Wat voor vakantie heb jij dan?
    Ik heb vanaf volgende week 2 weken examentoetsen en daarna moet ik gewoon weer normaal naar school en vier weken later ofzo heb ik m'n eindexame (daarna nooit meer school omg _O_ )

    Paasvakantie, hebben ze dat bij jullie niet dan?
    en al eindexamen? ;o je bent toch nog geen 18? :')

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Paasvakantie, hebben ze dat bij jullie niet dan?
    en al eindexamen? ;o je bent toch nog geen 18? :')


    Wij hebben vierdaags weekend, maar geen paasvakantie :')
    En nee, maar ik zit in m'n laatste jaar en ben dus na m'n eindexamens klaar (als ik slaag) en daarna moet ik een vervolgopleiding doen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Morgen is waarschijnlijk weer bijna iedereen weg, dus zal bij de meeste vakken met slechts een man of 10 les hebben. Heb wel 2 repetities; het 1e en laatste uur, dus kan ook niet eerder weggaan.
    Maar 's middags ga ik als het goed is naar mijn vriendje, dat is wel leuk ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb na het weekend nog 2 examens en dan is het ook vakantie voor mij _O_


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik had vandaag mondeling examen van 8.30 tot 9.00 en de rest was ik vrij :Y)
    En maandag en dinsdag nog een halve dag school en daarna vrij! (=

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 13:35 ]


    Never run out of reasons to smile...

    maandag nog engels en biologie and dinsdag duits and fysica. En dan heb ik gedaan :Y). Maar moet donderdag naar een Themadag (heel saai, heel dwaas) en vrijdag tot 12u15 voor het rapport and stuff.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]