• Morgen het concert van Destine, MakeBelieve en Only Seven Left in Heerlen. Ik zou met mijn beste vriendin gaan, alles is al geregeld, kaartjes liggen al klaar. Maar nu mag ze opeen niet meer van haar ouders - doorzeuren werkt niet, denk ik. Ik weet niet eens of ze het überhaupt heeft geprobeerd.
    Nu heb ik dus ook al geprobeerd om iemand anders mee te vragen, maar niemand lijkt tijd te hebben of wil tijd maken. Misschien zijn mijn vriendinnen ook wel gewoon asociale kutwijven, maar daar ben ik gewoon al aan gewend.

En nu baal ik dus ontzettend dat ik dus niet kan gaan, want ik denk niet dat mijn ouders me alleen laten gaan, al zou ik Annissa daar ontmoeten.

Dat jullie maar even weten waarom ik nu nogal chagrijnig ben ><'

I may not always be perfect, but I'll always try.

Hmm. Waarom gaat ze gewoon niet mee? Ze weet dat jij dat niet leuk vind, dat vind ik nog het genaaiste van haar dan. Ik had ook zulke 'vrienden' gehad, dus toen was ik echt superboos geworden en toen was ik iig al geen vrienden meer met ze. (ze hadden ook nog meer geflikt, maar dat kan ik niet vertellen...)
    Iniedergeval, heel erg genaaid! Kan je geen familie lid mee vragen die mee wil ofzo? Ik zou ook wel met je mee willen gaan, maar ik woon best wel heel ver en ik ken je niet irl, dus dat is het kutte.. hmm.. En anders verkoop je gewoon een kaartje en vraag je of een familielid je af wil zetten en op wil halen? Of je vraagt een van je buren mee, als je lieve buren hebt. Hehe. [a] Ik weet het, klinkt nogal raar, maar ik probeer dingen voor je te verzinnen. ;p Iniedergeval, Toi toi toi! (flower)

Quiet the mind, and the soul will speak.

@Midnightx
    Ik mag van mijn ouders niet alleen gaan. Ze zouden me sowieso al brengen en ophalen in Heerlen. En er is gewoon niemand die ik mee kan vragen, behalve mijn vriendinnen die 'niet kunnen'.

Thingies schreef:
    @Midnightx
    Ik mag van mijn ouders niet alleen gaan. Ze zouden me sowieso al brengen en ophalen in Heerlen. En er is gewoon niemand die ik mee kan vragen, behalve mijn vriendinnen die 'niet kunnen'.

En als ik naar de auto van je paps en mams ren? :3

UNCOMMON schreef:
    (...)
    En als ik naar de auto van je paps en mams ren? :3

Ha - ha!
    Nee, dan denk ik het nog niet, jammer genoeg.

En niemand van je school dan? Shit, ik weet niks meer. Maar ik wil jou naar dat concert krijgen, nja. XD

Quiet the mind, and the soul will speak.