• Ik krijg tegenwoordig steeds meer reclame, en ik erger me daaraan. Daarbij is het verboden. Maar eerst meldde ik het nooit, maar dat ga ik voortaan dus wel doen. Misschien klinkt het wel heel kinderachtig, maar ik stoor me er gewoon ontzettend aan.

    Melden jullie allemaal de reclame die jullie in je GB krijgen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik krijg zo goed als nooit reclame in mijn GB (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik krijg het bijna nooit, maar als ik het krijg meld ik het toch niet. Daar ben ik te lui voor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik meld het, zo zijn de regels en ik ben echt niet van reclame in mijn gb gedient.


    Your make-up is terrible

    Ik krijg nooit reclame! (: Maar als je het duidelijk in je gastenboek hebt staan of in je profiel, dan zou je diegene mogen melden ja.


    "Let them eat cake!"

    Assassin schreef:
    Ik meld het, zo zijn de regels en ik ben echt niet van reclame in mijn gb gedient.


    Tanya is de beste.

    Pearls schreef:
    Ik krijg zo goed als nooit reclame in mijn GB (:

    Ik krijg nooit reclame.
    &Je moet melden, daarvoor is er toch een meldknop ? (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Meestal niet. Ik krijg niet zoveel reclame en ik zeg altijd dat ik zijn/haar verhaal niet volg en verwijder het dan meestal. Zo heeft een nieuw lid die de regels nog niet had gelezen me vriendelijk gevraagd of ik haar verhaal wou lezen. Nou, om meteen op die megameldknop te drukken vond ik ook zoiets. Luisteren ze dan nog niet, dan is het een ander verhaal of course :]

    Aber du hast ja recht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik meld het niet, ik zeg het haar gewoon als ik het niet wil.
    Melden is te te. Dat is overdreven vind ik. Zij wil dan gewoon iets vragen en dan meldt je het terwijl ze het misschien niet weet omdat ze niet op het forum komt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, ik vind het overdreven om het te melden ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    BillBomm schreef:
    Ik meld het niet, ik zeg het haar gewoon als ik het niet wil.
    Melden is te te. Dat is overdreven vind ik. Zij wil dan gewoon iets vragen en dan meldt je het terwijl ze het misschien niet weet omdat ze niet op het forum komt...


    Het staat gewoon tussen de regels hoor, niet op het forum. Als diegene heeft uitgevonden wat stories/quizen zijn en hoe het gastenboek werkt, mag diegene ook wel even het regelement van de site doorlezen. Mijn mening.


    Your make-up is terrible

    Het is een regel en ik kreeg het de laatste tijd ook steeds meer eerst liet ik het maar gewoon maar nu meld ik het wel echt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm.
    Het is en blijft verboden. Als je je aanmeld word je aangeraden de regels te lezen, dus een nieuw lid is hierop geen uitzondering.
    Zelfs als jij dat niet meld en we zien reclame in je gastenboek staan, dan gaan we het nog steeds bestraffen.


    Let the Night embrace you

    Ik krijg eigenlijk nooit meer reclame in mijn gastenboek.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik krijg eigenlijk nooit meer reclame in mijn gastenboek.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.