• ik kreeg net een hartaanval O-o
    ik was heel droog op zolder iets aan het zoeken ._.
    valt er een spin op me. en dan ook zo'n enge grote vieze zwarte. >_<
    en ik kei hard gillen als een meisje :]
    en ik moest huilen!
    en nu ga ik nooit meer naar de zolder :']

    Heb jij ook ooit zo'n erge hartaanval actie gehad O-o


    I hope you die :3

    Bah! Ik hou ook niet van spinnen.

    De laatste keer dat ik zo schrok was denk ik toen ik mijn rooster aan het checken was op school en een vriendin ineens 'poffertjes' in mijn oor zei. Toen sprong ik wel 3 meter de lucht in x')


    I clicked my heels and wished for you.

    Waarom heeft god spinnen ontworpen :']


    I hope you die :3

    Hap schreef:
    Bah! Ik hou ook niet van spinnen.

    De laatste keer dat ik zo schrok was denk ik toen ik mijn rooster aan het checken was op school en een vriendin ineens 'poffertjes' in mijn oor zei. Toen sprong ik wel 3 meter de lucht in x')

    Zulke dingen flikt mijn broertje mij wel eens, ik schrik dan ook altijd zo erg x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heel vaak. Met mijn krantenwijk in de zomer >.< Dan denk je dat er geen spinneweb zit en er dus geen spin zit. Loop ik door, loop ik recht in zo'n spinnenweb. Krijg ik al een hartaanval. Blijkt er ook nog een spin in te hebben gezeten. En al die mensen me dom aanstaren. En vaak kom ik er uiteindelijk achter dat hij dan ergens anders zit omdat hij viel:X


    To live would be an awfully big adventure

    Ja, dinsdag in de kleedkamer. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Een paar jaar geleden op de basisschool tijdens schoolreis. En toen voelde ik iets kriebelen in mijn pony. Dus ik mijn hand er doorheenhalen zodat mijn hand voor mijn ogen komt. Zat er een heel grote spin in mijn hand. Ik sprong overeind rende weg en gooide daarmee alle tafels en stoelen om. HIJ WAS ECHT GROOT, ik had hem daarna nog gezien ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Hauntedsoul schreef:
    Waarom heeft god spinnen ontworpen :']
    God heeft de spinnen geschapen om ons te beschermen tegen het ongedierte. Waaronder muggen. (nerd)


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)God heeft de spinnen geschapen om ons te beschermen tegen het ongedierte. Waaronder muggen. (nerd)


    Owhja dat was waar :']


    I hope you die :3

    maaar maar.

    ik vind dat spinnen ook ongedierte zijn!


    I hope you die :3

    Ja,
    iedere keer er een vogel te dicht in mijn buurt komt. 0o

    thewolf schreef:
    wow bij gebeurde gisteren net hetzelfde


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Toen ik mijn broek aantrok viel er een spin uit. Ik schrok me dood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahah. Seut
    Oke, ik gil ook altijd mega luid als ik een spin zie. ;D Zeker als die in mijn kamer zit. Dan slaap ik er die avond niet meer in hoor ;D


    Some people make the world special just by being in it

    ja wanneer iemand me erg laat schrikken wanneer ik helemaal niet oplet daar heb ik echt een hartaanval door gehad


    hyper

    Hahaha, ja al zo veel keer _O_