• Ja je hoort het goed ^^

Mijn vriendin (xskitt op Quizlet) en ik zijn dus in blijde verwachting. Na een aantal zenuwachtige weken (zo goed als anderhalve maand) omdat haar regels uitbleven hebben we deze week een test gedaan. En het was positief. Volgende week gaan we naar gynaecoloog voor een echo te laten nemen.

Wij worden papa en mama (H)

Live Your Life

Gefeliciteeerdd(flower)

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Oooooh wat leuk zeg!
    Gefeliciteerd en ontzettend veel geluk (flower)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Aawh, wat leeuk. Gefeliciteeerd :'D

Gefeliciteerd en heel veel geluk!
    Ik hoop dat het een gezond kindje wordt (flower)

Home is now behind you. The world is ahead!

blahblahblah schreef:
    aaaahh, gefeliciteerdd! (flower)
    de eerste zwangere mama op quizlet (i guess:$)
    laten jullie wel de foto's zien? ^^

O.o tel ik niemeer mee dan?? :P
    Das tof zeg :P

Gefeliciteerd hopelijk word het een gezond kindje!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Jullie worden vast een goede mama en papa

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Gefeliciteerd!
    Veel geluk & gezondheid toegewenst!

Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

Gefeliciteeerd!
    ik hoop dat het een gezond kindje word! (:

Let's do this poo

Zoals velen hier al zeggen: je kan moeilijk inschatten hoeveel moeite het kost om een kind op te voeden, tot je zelf kinderen hebt.
    Dat zeg ik gewoon hoor, ik wil jullie niet afkraken, integendeel: gefeliciteerd :'D

-

Snakie9005 schreef:
    Iedereen die denkt da we het financieel ni aankunnen heeft het wel verkeerd hoor. En we gven niet echt onze studies op. Mijn vriendin zit nu in haar jaar en ikzelf heb al diploma. Ik stop gwn met mijn 2e studie die ik later ga verder zetten als kindje wat ouder is. Ook werk ik al vast als garcon en ik mag niet klagen over wat ik verdien en wat ik al heb ;) financieel staan we echt niet zwak hoor. Wou ik maar ff kwijt :)

Ik hoop alleen wel dat jullie rekening houden met het feit dat een baby niet alleen nu veel geld kost, maar ook later (school, studie enzovoorts).

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Cloudburst schreef:
    Gefeliciteerd! En nog heel veel geluk samen.

,, Rowená is back again after a long time <3'

Aaahw, gefeliciteerd ! (flower)

Scream for mercy!

Jullie zijn pas 7/8 maanden bij elkaar O.O Dit vind ik eigelijk wel een beetje heel erg raar als ik eerlijk moet zijn. Zo jong, dan al een kind. Maarja daar kan ik niet over oordelen, dat doen jullie ouders maar hehe, in ieder geval veel geluk en sterkte!!

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Wat leuk! =]

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'